2008-04-16, 20:57
Medlem
Stormorfars avatar
Benzo, tramadol och andra opioder i lite mindre dos borde funka bra.
Citera
2008-04-16, 20:59
Medlem
Melongrasss avatar
Kanske något uppåt ifall du har problem med trötthet på jobbet.
Citera
2008-04-16, 21:00
Medlem
Jag rökte lite spice gold (och väldigt lite cb också) innan jag gick iväg till extrajobbet, det dög alldeles utmärkt. Har nog aldrig uppskattat kaffemaskinen och fakturorna så mycket...
Citera
2008-04-16, 21:04
Medlem
Phanthans avatar
Jag har döljt Cannabis och legala subistitut som Spice Gold, Skunk a new breed of weed osv. för de här hemma.
De har inte misstänkt någonting. Förutom då jag varit påverkad av alkohol samtidigt, men då skyller man enbart på alkoholen.

Så jag skulle säga att det är relativt lätt att dölja. Beroende på hur påverkad man är.
Senast redigerad av Phanthan 2008-04-16 kl. 21:07.
Citera
2008-04-16, 21:20
Medlem
villbarafragas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
hallucinogener borde väl igentligen vara det ända att undvika
Skojar du? Hallucinogener är helt klart det bästa för att undvika upptäckt! Dra ett par lappar shiva och sen en spruta ketamin så kommer dagen flyta på som en dans på rosor.

Nämen allvarligt talat, låter inte som att TS har någon egentlig koll på vad olika droger har för effekt om han inte vet själv vad man ser minst påverkad utav. Kanske vore det vettigare att ta den drog som du personligen föredrar och sen köra en lagom dos för att undvika upptäckt, eller så kanske du helt borde undvika att vara påverkad på jobbet för allas vårt bästa.
All lycka!
Citera
2008-04-16, 21:29
Medlem
Eyeopeners avatar
Det som jag har tagit och som har funkat bra för mej under jobbet är tramadol, Ingen som märkar att man är påverkad.

benso har jag tagit ibland, men det gäller att man inte tar för mycket så att man slöddrar och sånt.

Kodein har jag oxo testat men tramadol har funkat bättre på jobbet eftersom man inte blir så seg och trött på det, om man inte tar monsterdoser då vill säga.

Man får dock se till så att man inte tar nått som syns på ögonen eller att man ser påverkad ut i tal och rörelser.
Citera
2008-04-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyeopener
Det som jag har tagit och som har funkat bra för mej under jobbet är tramadol, Ingen som märkar att man är påverkad.

benso har jag tagit ibland, men det gäller att man inte tar för mycket så att man slöddrar och sånt.

Kodein har jag oxo testat men tramadol har funkat bättre på jobbet eftersom man inte blir så seg och trött på det, om man inte tar monsterdoser då vill säga.

Man får dock se till så att man inte tar nått som syns på ögonen eller att man ser påverkad ut i tal och rörelser.

I forgot! Har tagit tramadol jag med, ingen som märker något. Man blir bara lite mer... mysig och nöjd.
Citera
2008-04-16, 21:39
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
hallucinogener borde väl igentligen vara det ända att undvika

Haha. Kom att tänka på att jag har umgåtts med min familj trippad en gång. Dom märkte då ingenting.

OT.
Tror att om man bara kör på små doser är nog det mesta lätt att dölja faktiskt.
Senast redigerad av Energi 2008-04-16 kl. 21:43.
Citera
2008-04-16, 21:39
Medlem
Vias avatar
Vad som helst som inte ändrar pupillstorlek (i brist på partylinser).

CB säger jag - en droppe cleareyes & din dag (eller iaf 3 tim) är räddad! Och ofc choklad.

Mvh
Citera
2008-04-17, 00:42
Medlem
Jonas_s avatar
hehe bomba lite mer än en halv gubbe bums 2 timmar innan du ska vart du nu ska och 300 mg kodein 1 timma innan så märks ingen men du mår ganska bra hehe... en näve FM1or också kanske..

mvh
Citera
2008-04-17, 13:55
Medlem
zerxezs avatar
trammet rekommenderas, på tyngre opioider som Sub, Metadon å Oxy blir pupillerna för små, å man sitter å noddar å kliar sig, fast okunniga kopplar nog inte ihop de direkt me drogintag.
Citera
2008-04-17, 14:29
Medlem
arbetarklasss avatar
Cannabis eller Spice gold, så länge du inte är en fjortis och kan kontrollera dig själv så är detta inga problem i publika sammahang, rökt det i många år vid publika tillställningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in