• 2
  • 3
2008-04-17, 20:04
Medlem
Eyeopeners avatar
Dom flesta som inte är så insatta i droger tror bara att man får stora pupiller av att vara hög och inte små.

Har dagligen kunder som kommer in och märker direkt ifall dom har tagit lite för mycket av sina smärtstillande eller sitt lugnande. Mina jobbarkompisar märker det dock inte alls.
Citera
2008-04-17, 22:37
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetarklass
Cannabis eller Spice gold, så länge du inte är en fjortis och kan kontrollera dig själv så är detta inga problem i publika sammahang, rökt det i många år vid publika tillställningar.

problemet e väl att dessa droger e helt värdelösa
Citera
2008-04-18, 09:53
Medlem
villbarafragas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
trammet rekommenderas, på tyngre opioider som Sub, Metadon å Oxy blir pupillerna för små, å man sitter å noddar å kliar sig, fast okunniga kopplar nog inte ihop de direkt me drogintag.
Satt och åt middag igår påverkad av tram. Satt och noddade lite, pratade lite konstigt, hade svårt att formulera mig och dessutom så kunde jag inte äta men jag skyllde allt på magsjuka.
Citera
2008-04-18, 12:21
Medlem
Som många säger tramadol eller andra lättare opiater. Benzo får man (iaf jag) feta humörsvängningar på.
En mindre dos tjack går också bra.
Citera
2024-08-31, 09:38
Medlem
Kratom fungerar utmärkt för att få ett buzz som andra knappast kommer märka av, samma sak med typ tramadol som andra tagit upp i tråden. Även tapentadol ger liknande effekt. Utöver dessa kom jag även att tänka på opium i lagom doser inget som märks av attman tagit direkt.
Senast redigerad av Jemi0052 2024-08-31 kl. 09:41.
Citera
2024-09-02, 17:51
Medlem
cisknugens avatar
Kratom är ganska vekt så det lär funka i de flesta sammanhang.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in