2008-04-16, 14:52
Medlem
nickoruts avatar
Hej. Jag står helt handfallen här. Jag hade daemin tools, den senaste versionen och försökte mounta battle for middle earth. Jag hade spelet (nedladdat) för länge sen och då funkade det utmärkt men när jag nu försökte mounta filen så kom ikonen upp under E: men jag fick inte igång autorun. Då öppnade jag E: och allaf iler såg ut att finnas där. Jag prövade att klicka på såväl autorun och install men ingenting hände.

Jag trodde det var fel på nedladdningen och sket i spelet. Nu har jag laddat ner Tiger woods PGA 07 och samma sak händer. Jag får upp ikonen på E: men inget händer när jag trycker på någon av filerna. När jag trycker på TW07_inst kommer install wizard fram i några sekunder men sen händer ingenting.

JAg har prövat att byta till daemon 3-47 och adnra virtual drivers men samma problem kvarstår.

Någon som vet vad jag kan göra? Spel från andra tillverkare funkar utan problem och på piratebays forum verkar ingen annan ha samma problem.

Tacksam för svar.
Citera
2008-04-17, 08:17
Medlem
Jag hade några problem förut, Har dock tankat nyaste(tror så iaf) Daemon Tools, Versionen är Lite 4.12.2 och funkar prima.

Har kommit fram till att det dock finns en nyare version, Den hittas här : http://www.daemon-tools.cc/dtcc/down...Download&id=81

//MvH Lokans
Citera
2008-04-17, 09:46
Medlem
Nights avatar
Precis det är bara att uppgradera deamon så skall det nog lösa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in