2002-03-30, 10:47
Medlem
Nej nej nej, alltså inte alla hemmets …vad e de´?? 5 stycken fönster; …3-glasfönster. Jag har bara just putsat två stycken.
-Å jisses!! Vad är detta nu för något på en allmän debattplats??

Mjaaa, det blir inte lätt att förklara , här på Flashback. Med JUUUU!! …väldigt många debattö … bara bara pladdrare.
Med den en hel del kännetecknade synen på min person.

: Mina ”20 (tjugo) ÅÅÅr” som ”MÖRDAD”,
: mitt ”dravel med en affischeringstavla på kommunbiblioteket i Västerås”,
: mitt ”egengoda med svamlet om att benämna Västerås kommun för (Västerås) staaad”,
: den ”vettlösa dräpan av radiojournalisten Kristin Axinge på Sveriges Radio Västmanland (i Västerås)”.

Som alltså väldigt många debattö …pladdrare här på Flashback skojar om. Till uppfattningen att det är Gavne som koko.

-Ja vad gör man?? Jag kan väl inget annat än att, vänligen be Er: Ta en paus!! Bjud mig mig mig på en paus. Sitt ner!! –Koppla av. …å så tänk efter, jääävligt noga.

-1, 2, 3, …11, 12 … 18, 19, 20 år, utan något socialt liv. Bara gått runt mig själv. –Med från landshövding ända ner till biskop som har jobbat på att, samhällsmedlemmarna INTE INTE INTE skall veta allt, runt dem. Bl.a. genom att gömma undan denna affischeringstavlan på bibblan i Västerås.

-Människor som lever och bor på landbyggd, Ni vet stora jordbruksfält, stora skogar, luften surrar …och luktar av ljud och lukter av jorden, skogen djuren. Med att man i dessa människors samhällsledning, talar och skriver om ”staaaden” som, som ,som, för dessa landsbygdsboende. Och på Sveriges radio hör –Kristin Axinge- berätta om denna ”Västerås staaad” som, som ,som.

…förstår Ni?? …börjar Ni förstå?? Att …tänk Er att dessa 20 åren, detta att bli blåst, kränkt, kränkt av en jääävla kärings snackande, betald av Er; per TV-licensen. …ja Ni som alltså har betalt licensen.
-Att också Ni är en av dessa.

Och att då här nu har kunnat tagit sig ur ….ju jäääligt jääävligt lite. …men ändock, lite. Att känna intresse för, få kraften till, att pusta fönster. Är nått helt fantastiskt.
Citera
2002-03-30, 16:16
Medlem
-Jag har putsat fönstren!!

Jadå Gavne, då har du bara tre fönster kvar att putsa... Vem vet, kanske ser du lite mer klarsynt på tillvaron i Västerås om du i alla fall har rena fönster att titta ut på staden igenom?

Lycka Till!
Citera
2002-03-30, 17:35
Medlem

Är det alla från landshövding till biskop som står bakom ryggen på dej och tviiii(notera antalet i)iiingar dig att skriva alla dessa meningslösa inlägg?

Tips: Sluta med det och ägna dina dagar åt att göra något av ditt liv istället. Släpp stadsstoplpen och kom in i matchen för helvete! Än är det inte försent.

/M
Citera
2002-03-31, 14:37
äldre konto (old)
Ej medlem

Kul att höra Gavne!
Citera
2002-03-31, 19:06
Medlem

Köp dig en lösfitta eller en uppblåsbar kärring.
Då kan din energi få utlopp i något mera vettigt än vad du lyckas prestera här!
Citera
2002-03-31, 19:24
Medlem

tycker du gruppjunk att det är mera vettigt
med en uppblåsbar kärring. jag gillar en äkta i stället.fast det är ju klart ibland kan det vara bra med en som är tyst.
Citera
2002-03-31, 22:11
Medlem

Här ovan, -din dumm-a/e jäla snorvalp. Be morsan din att först snyta dig, så att du inte håller på och snorar ner. Och sen att hon förklarar lite om livet för dig. Bl.a. att mitt helvetets liv, kan drabba vem som helst.

–Ja alltså vem intellektuelle som helst. Och därvid är ju du, snorvalpen …”Gruppjunk”?? –Vad innebär det?? Att sitta en grupp snorvalpar och junka tillsammans?? –Va´ faeen varför.

Ja, du lär ju inte drabbas genom nått intellektuellt. –Men men, någon makthavare kan ju komma att tro nått fullständigt vettlöst, att du skulle vara något hot mot henne. Å så har du problem med att putsa fönster.

Ja, inte i nån större grad. För du kommer inte att orka med ett sådant helvetiskt. Till att du säkert, så fort du upptäcker fönsterproblemet, tar dig till nån högre bro. …och alltså det skall vi andra vara mycket tacksamma för. Lycklig resa alltså, ja alltså neråt. Där det visst är rätt hett.
Citera
2002-03-31, 23:02
Medlem

Lösfitta för galne så klart.
Han kan inte ha fått tillräckligt av den riktiga modellen så som han bär sig åt.
Det är nog hon Kristin som han suktar efter.
Citera
2002-04-01, 11:02
Medlem

Gavne, konteplera detta en intellektuell afton i Västerås Bibliotek:

Det kan inte hända vem som helst.

/M2
Citera
2002-04-01, 23:53
Medlem

Han har fått grus i lösfittan!