2008-04-15, 18:09
Medlem
Miramars avatar
Hej!

Jag har packat upp en rar fil som blir till tv bin filer.

Hur gr jag nu fr att f programmet som detta gller ? Mste jag brnna dessa tv binfiler fr att de ska fungera?

Jag har ppnat med magic iso, fast det verkar som om jag bara kan "mounta" allts brnna?

tacksam fr svar
Citera
2008-04-15, 18:14
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miramar
Hej!

Jag har packat upp en rar fil som blir till tv bin filer.

Hur gr jag nu fr att f programmet som detta gller ? Mste jag brnna dessa tv binfiler fr att de ska fungera?

Jag har ppnat med magic iso, fast det verkar som om jag bara kan "mounta" allts brnna?

tacksam fr svar

Att "mounta" r snarare att installera immagefilernas innehll p en virtuell drive. D kan du ju komma t dem frn den driven utan att brnna.
Citera
2008-04-15, 18:46
Medlem
Miramars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Att "mounta" r snarare att installera immagefilernas innehll p en virtuell drive. D kan du ju komma t dem frn den driven utan att brnna.

vad fr drive? hdn?

mvh Miramar

nr ja testar att mounta str d, you need at least one drive??
Senast redigerad av Miramar 2008-04-15 kl. 18:49.
Citera
2008-04-15, 19:04
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miramar
vad fr drive? hdn?

mvh Miramar

nr ja testar att mounta str d, you need at least one drive??

Frst mste du skapa en virtuell cd-lsare. Ngonstans borde det finnas dr du kan stlla in hur mnga virtuella lsare du vill skapa. "Drives:" eller ngot borde det st. ndra det till 1.

Sedan r det bara mounta .bin filen p den cd-lsaren. "Mount on E:" kanske det str, eller ngot.
Citera
2008-04-15, 19:15
Medlem
Miramars avatar
tack, nu skapade jag en virituell drive....men fan jag slngde visst hela rar filen genom att radera den frn dameon....jaja man lr sig ngt varje dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in