2008-04-15, 18:09
Medlem
Miramars avatar
Hej!

Jag har packat upp en rar fil som blir till två bin filer.

Hur gör jag nu för att få programmet som detta gäller ? Måste jag bränna dessa två binfiler för att de ska fungera?

Jag har öppnat med magic iso, fast det verkar som om jag bara kan "mounta" alltså bränna?

tacksam för svar
Citera
2008-04-15, 18:14
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miramar
Hej!

Jag har packat upp en rar fil som blir till två bin filer.

Hur gör jag nu för att få programmet som detta gäller ? Måste jag bränna dessa två binfiler för att de ska fungera?

Jag har öppnat med magic iso, fast det verkar som om jag bara kan "mounta" alltså bränna?

tacksam för svar

Att "mounta" är snarare att installera immagefilernas innehåll på en virtuell drive. Då kan du ju komma åt dem från den driven utan att bränna.
Citera
2008-04-15, 18:46
Medlem
Miramars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Att "mounta" är snarare att installera immagefilernas innehåll på en virtuell drive. Då kan du ju komma åt dem från den driven utan att bränna.

vadå för drive? hdn?

mvh Miramar

när ja testar att mounta står d, you need at least one drive??
Senast redigerad av Miramar 2008-04-15 kl. 18:49.
Citera
2008-04-15, 19:04
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miramar
vadå för drive? hdn?

mvh Miramar

när ja testar att mounta står d, you need at least one drive??

Först måste du skapa en virtuell cd-läsare. Någonstans borde det finnas där du kan ställa in hur många virtuella läsare du vill skapa. "Drives:" eller något borde det stå. Ändra det till 1.

Sedan är det bara mounta .bin filen på den cd-läsaren. "Mount on E:" kanske det står, eller något.
Citera
2008-04-15, 19:15
Medlem
Miramars avatar
tack, nu skapade jag en virituell drive....men fan jag slängde visst hela rar filen genom att radera den från dameon....jaja man lär sig ngt varje dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in