• 1
  • 2
2002-02-08, 15:06
Medlem
-När Ni, mina kära läsare; och alltså inte bara Ni som uttalar Er uppskattning av mina skrivningar. Utan också Ni andra som uttalar Ert olust över mina skrivningar meeen … ju ändå glädjas åt dem; som ett tidsfördriv att få käfta emot mig.
Ni har tydligen MISSFÖRSTÅTT mig.

Att mina skrivningar, INTE är några egentliga debatt-inlägg.

Som, som Monica Forsblom skriver här nedan under ämnes-rubriken \"Inlägg till Herr Gavne\", inlägget \"Ännu mer bravo Kristina\" (8/2), att debatten dör ut, när skiten mot mig har blivit fööör mycket.

…å sen, kära läsare, svars-inläggen -förutom några ytterst få, t.ex. Kristina Petterssons här nedan under ämnes-rubriken \"Inlägg till Herr Gavne\"- …är ju INTE ETT UNS några svars-inlägg på mitt sagda. -Är ju bara skiiit, en lek att få käfta emot mig.

===
Att Ni -tydligen- inte förstår att mina skrivningar, INTE är något som jag BAAARA tycker.
-Mina skrivningar ÄÄÄr faktum uppgifter. …å så att jag tröttnar när jag konstaterar att mina upplysningar inte tar på Er.

Som t.ex. här nedan med -\"Inlägg till Herr Gavne\"- Kristina Pettersson. Som jag ju väldigt dåligt når Kristina med mina faktum uppgifter.

: Jag berättar hur politikerna och samhällsförvaltningstjänstemännen har och håller på med att försöka MÖRDA mig. Bland annat genom att, med hjälp av västeråspolisen, ta mina barn ifrån mig.
: Jag berättar om hurr illa det är med politikernas beslut om att skövla skogen på Björnön.

: Hur illa det är med .t.ex. bibliotekschefen Staffan Rune och biblioteksverksamheten (i Västerås). -Jag berättar om hur Staffan Rune stod där vid ytterdörren till biblioteket med att jag påpekade för honom det, mycket starka draget, stormvinden!!! Rakt mot, också gamla människor som satt inne i tidningssalen. Och Staffan Rune sa: DET SKALL VARA!!!

: Jag berättar om hur illa det är med att Uppsala kommun anställer förvaltningsdirektören Kenneth Holmstedt som högste tjänstemannen i denna lokala samhällsförvaltningen. Att om man kan känneteckna Kenneth Holmstedt som psykopat, kan man lätt förklara kommundirektören Kenneth Holmstedts dåliga beteenden mot mig här i Västerås.

Jag som i ett västeråsiskt Warszawa-getto, i 9 (nioooo ÅÅÅr). Kommunala skattepengar, hälften socialbidragsnorm, som bara damp ner i min brevlåda.

: Jag har berättat om hur våra nyhetsmedier håller tyst. Hur bland annat det går till på Vestmanlands läns tidning (i Västerås), hur tidningsägaren Anders Harald Pers och chefredaktören Anders Ahlberg bär sig rejält illa åt. Bland annat att Vestmanlands läns tidning byter tjänster med myndigheterna, håller tyst med viktiga uppgifter till läsarna.

: Jag har berättat om chefredaktören på Västerås tidning (i Västerås) -Ni vet gratistidningen som kommer i brevlådorna på söndagarna i västra mälardalen- Björn Klingmalm, som skriver och uppmanar mig att ta livet av mig.
: Allt under ögonen på landshövdingen Mats Svegfors och biskopen Claes-Bertil Ytterberg (i Västerås).

: Jag har berättat om hur jag har försökt att rensa i skiten, med att jag har ställt upp mig som åklagare där framför skranken. Och rent åtalat samhällsfolk. -Med att att domstolarna då skrattade åt mig; genom att nyhetsmedierna, bland andra den välvärderade TV-journalisten Janne Josefsson, höllt tyst. …och ju håller tyst.

: Jag berättar om vår GENOMRUTTNA demokrati och rättsstatstänkande.

Och, jo Kristina Pettersson förstår varenda stavelse som jag berättar om.
-Men tror inte …säger att hon VET!!! att såååå är det inte. Å så med att TvärsNytt just berättade igår om de miljoner kronor som Västerås kommun betalar till!!! flygbolagen för att dessa, överhuvudtaget!!! skall använda flygfältet.
Och ingen annan har ju heller tänt på uppgifterna.

-Och än mindre, som alltså är MITT SYFTET med mitt skrivna, Ni har tagit Er an eländena.
Tagit ett allvarligt samtal med kommunalrådet Åke Hillman, bibblanchefen Staffan Rune, chefredaktören Anders Ahlberg. …å slängt ut kommundirren Kenneth Holmstedt från kommunhuset där vid järnvägsstationen.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .-DET HÄNDER JU INGET- INGET- INGETING!!!

Vilket vad gäller just \"fröken\" Pettersson, inte är så märkligt som hon ju är, som hon och jag ju har talat om, personligen på bibblan, lite förståndsmässigt speciell.
…nej, inte bara rakt ut, för naturligtvis skall Kenneth Holmstedt ha hjälp med sitt sjuka beteende. -Men absolut inte ha myndighetsutövning i händerna.

Alternativet till att inte ta sig an eländena. Denna skiten som jag i stället begåvas med, …är ju helt naturlig, som dessa skribenterna -bakom anonymiteten- antingen är Åke Hillman, Staffan Rune, Kenneth Holmstedt själva. Eller så någon närstående till dem.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . -Men för faeeen, Ni andra ….8 999 982 stycken svenskar. Vad tänker Ni på???

Fattar Ni inte att det var mig som Kenneth Holmstedt tog hand om i går, med att han tar hand om Er i morgon. Fattar Ni inte att Staffan Rune förorsakar att Ni inte får de kunskaperna som Ni så väl behöver, för att överleva.

Och att en vacker dag så räcker det inte med att t.o.m Viktoria, Ni vet kronprinsessan, kryper på alla fyra runt i Vita Huset. Efter sen Anders Ahlberg har gjort ett fint byte. Västerås går i stå.
Citera
2002-02-08, 15:15
Medlem
Jag Gavne missförstådd -I VÄSTERÅS

Genom att läsa dina förvirrade inlägg så kan jag genast dra slutsatsen att dina barn inte borde vara hos dig. Du visar på tydliga paranoida drag, du verkar tro att hela världen är intresserade av om de drar kallt på Västerås stadsbilbliotek osv. Det är en icke-händelse av stora mått.

Varför i helvete skaffar du dig inte en hemsida där du kan bre ut dina sk faktainlägg?

Fattar du inte vinken när tom man skrattar åt dig i domstolarna?

Att alla missförstår en är ett klassiskt exempel på att det inte står rätt till, i detta fall hos dig Galne.

Sök hjälp, för din egen skull.

Citera
2002-02-08, 15:40
äldre konto (old)
Ej medlem

Hade du nån hemsida `?
Citera
2002-02-08, 18:33
Medlem

Här ovan, under mörknamnet ”Ignatius”?? Men med tanke på namnvalet, från nån arabisk präst i tidens begynnelse, …kan jag aldrig tänka mig att denne sossehövdingen här i Västerås har såna intellektuella kunskaper.
Alltså Heeej!! Anders Ahlberg, chefredaktörn´ på Vestmanlands läns tidning (i Västerås).

Och med tanke på Redaktörns bakgrund, med morfar i prästskrud …detta mååååste vara Anders Ahlberg??
Å så det typiska för en liberal, att inte våga stå för sina åsikter. Måste gömma sig bakom en signatur.
Och tjatgubben om Hemsida där under, mörk-kvinnan/mannen/det ”Hert”, är då förstås nyhetschefen på VLT Mårten Enberg.

-Mina barn borde inte vara hos mig; skriver Ahlberg, ja alltså detta ”Ignatius” ovan –Håller helt med!! Faeen vill ha en 37-årige karl här hemma bland mina pinaler. Och två snudd medelålders fruntimmer. Nej nej.
Och paranojan!! Att grejen skulle vara, att Hillman och Co. nu avser att plantera än mer ljuvlig växtlighet på Björnön (i Västerås). Att Skavsta –ett tänkt storflygfält utanför Nyköping- ju bara inte finns.

Att det skulle ha varit en svag sommarbris som bibliotekschefen Staffan Rune öppnade biblioteksdörrarna för. Och att jag låg i sängen med tempen, inte en pinne över det röda.
Med att det JUUUU vara Kenneth Holmstedt som kom med kaffet på sängen. Och det var inte vatten som jag satte fötterna i, det vara peeengar. Å så fick jag en vänlig hälsning från golfbanan från Björn Klingmalm.

….ja, vad faen skall jag säga?? Som blommorna på bibblan ju låg kraftigt ner, och att ju Sveriges Television igår berättade om Skavsta, att man hade en bra flygverksamhets beläggning. Jag tror att det är Du Hillm … Ahlb …Klingmalm eller vem faen det nu är som är mörkmannen, har rejält fel.

Och jag har heller inte påstått att om, så också flera äldre människor strök med genom stormvinden, att detta skulle var en världshändelse. Till tusentals människor som stryker med per andras liknande vansinnesheter varje dag. Men som jag ju skriver på svenska tänker jag mig att det är svenskar som läser.

–Å alltså Västerås skulle verkligen komma på kartan om jag kunde visa att biblioteksbesökare gick till himmelen per Staffan Runes vansinne. …eller är det bara galenskap???

Domstolsdomarnas lek med mig, där framför skranken, …är ju alls inget unikt. Gå in på Kumla och be att få sig bevisningarna bakom placeringarna där. …och vi alla kommer att bli mörkrädda. Och faktiskt kom en av mina berörda domare att erkänna, att hon bara hade läst halva delen i en berörd lag. Då kan man ju skratt åt den som kommer efter att ha läst hela lagen.

Så, mina kära läsare, förstå nu vad mina berättelser handlar om. Sammanfattningsvis ATT: Sverige idag är GENOMRUTTET som demokrati och rättsstat. Å så med att dessa aktörerna, uppträder bakom masker med att –försöka- sinnesjuk förklara oss som har genomskådat detta GENOMRUTTNA.
Citera
2002-02-08, 20:18
Medlem

Varför flytter du Gavne inte till något annat bättre och varmare land? Om allt är så hopplöst tråkigt och eländigt här så vore det väl en stor utmaning/möjlighet att skapa dig ett nytt liv någonannanstans. Det verkar dessutom som om du inte har en endaste nära vän här i Svedala smat att ingen någonsin kommer att förstå dig så det bästa vore väl om du drog till Pakistan, Afganistan, Nigeria eller något av länderna i fd Sovjetunionen.... Kanske sulle du då förstå hur otroligt himla bra du har det i Västerås bland dessa vänlkiga människor såsom Åke H. Anders H Pers, Anders A, Björn K, Ytterfors mfl. Vi gör ju allt vi kan för att du ska bli så väl omhändertagen som du bara kan. Skulle du inte tycka att det vore skönt att bli nedbäddad i en skön vit säng omgiven av sköterskor i vita kläder som hade som sin enda uppgift att ta väl hand om dig så att du skulle kunna bli frisk? Vad tycker förresten din stackars lilla son , 37 år, om att ha enn pappa som är så bitter? När senast visade du din son att du älskar honom över allt annat?? Trodde inte att du skulle ha något svar på det. Du har aldrig älskat oss du har bara ställt till en massa besvär. Om du har mod så svara annars så går det bra med ett flyttkort om du hellre skulle känna för det, du har ju adresserna till oss båda...
Citera
2002-02-08, 20:33
äldre konto (old)
Ej medlem

AAApa _ÄÄÄck. _jaaag skulle tagit fina barn -OOOM (!) jag var SOCtant_
HacK3RGavn3
Citera
2002-02-08, 22:56
Medlem

Paranoid just för att du tror jag är någon av dina hatobjekt i Västerås. Jag har aldrig satt min fot i den stan.
Nicket Ignatius har jag lånat från en bok som heter "a confederacy of dunces", har inget med arabvärlden att göra.

Som sagt paranoid är du och ytterligare ett klassiskt tecken (förutom att alla missförstår dig)på att du bör ha hjälp är att du tror dig ha genomskådat det som ingen annan sett.

Finns det ingen psykakut i Västerås stad?
Citera
2002-02-08, 23:54
Medlem

Hallå där!!
-Att ingen någonsin kommer att förstå mig!!! Som skit-mannen/kvinnan/det, mörkmannen signaturen ”Ikaros” skriver ovan. ….jag kan ju bara lyfta på luren och ringa t.ex. 08/405 41 36, och vipps har jag Barbro Rosensvärd, chefen för Justitiedepartementets lagenhet /kommunenheten. Som på direkten trumpetar in i mina ören att: visst skall våra lokala samhällsgemenskaper benämnas ”kommun”.

Och alltså skulle Jörgen Ullenhag eller/och Marit Andersson …bara andas mina erfarenheter av Kenneth Holmstedt, i Uppsala Nya Tidning respektive Sveriges Radio Uppland, skulle jag faeen inte behöva känna mig ensam med dessa upplevelserna. –Uppsaliensarna skulle ju kippa efter andan, och på direkten placera Kenneth Holmstedt väster om Ramsta kyrka (på vägen mellan Uppsala och Västerås).

…och skulle sen också Anders Ahlberg, Du vet bossen på Vestmanlands läns tidning (i Västerås), också bara andas. –Ja faeen, vad skall då Kenneth Holmstedt ta vägen???

Det är ju egentligen ingen avundsvärd situation som de nämnda just nu sitter i. Som de säger sig omfatta den kristna ideologin. Chefredaktören Anders Ahlberg har ju rent av sin prästerliga morfar över sig, där uppe i himmelen.

Och även likaledes chefredaktören Jörgen Ullenhag, är ju just nu ute bland folk och skryter om sin personlighet, som han hoppas på att i höst bli folkets förtroendevalde i riksdagen. Och även radiochefen Marit Andersson sägs ha nära till bibelen. …å så då att de HÅÅÅLLER!!! tyst.

Och akademikerna. -Du vet den mänskliga vetenskapens storheter. Docenten John-Erik Thun och professorn Lars Bäcklund. Kommunfullmäktiges ordförande respektive vicen i Uppsala. –Ja vad faenn väntar de båda på, som de känner min story här från Västerås. 9 (niooooo) ÅÅÅÅr med tidningspapper i skorna om vintrarna.

Och det där med att jag har ”Du har aldrig älskat oss, du har bara ställt till en massa besvär”. …e´ väl verkligen skitsnackande.
Som jag nästan på direkten efter att ha flyttat in till Västerås hösten -80, anmälde mig som ansvarstagande samhällsmedlem, beredd att axla något politisk ansvarstagande.

–Men förstås, något som jag också skulle och kunde redovisa för oss alla. Inte som (västeråspolitikerna) Åke Hillman, Lars Luttropp och Jan Hammer nu håller på kring flygplatsen (i Västerås). …som ju är rent kännetecknande för som det går till i vårt västeråsiska samhällsliv.
Och som ju Åke Hillman, på direkten insåg, då vi första gången träffades. …med att han därpå började mördandet av mig.

Och visst vill jag flytta från Västerås. …men Duuu!! Det där med som Du skriver: ”skapa dig ett nytt liv” nån annanstans. Är väl rätt dåligt förankrat till verkligheten. Så nerkörd, både socialpsykiskt och ekonomiskt. Som Ni, som Du uttrycker Dig ” bland dessa, vänliga människor, såsom Åke H. Anders H Pers, Anders A, Björn K, Ytterfors mfl.” har begåvat mig med.. …å Du, så heter våran översteprelle Ytterberg.
Sen har jag ont i magen, sen flera veckor tillbaka, så det är nog inte lönt att tänka på nån flytt.

-Å Duuu!!! Visst vet Robert Mugabe, där nere i Zimbabwe, vad han gör när han inte vill ha svenskar som valobservatörer. Det har ju Anders Harald, Ahlberg, Malte, Nylund, Segelström, Unander-Scharin väl visat.

Och vår egen kommunjurist Åke Boman, som själv har varit ute som svensk valobservatör. Samtidigt som han har varit …mer eller mindre involverad i mina skor med tidningspapper. …det är konstigt att man ända nere i södra Afrika är så väl kunnig om Västerås.

-Det där med att jag har adresserna till ”oss båda”, förstår jag inte ett dyft av.
Citera
2002-02-09, 00:02
Medlem

Jaha... Så var du inne igen och svamlade här.

Det där med ont i magen, Gavne låter allvarligt. Och att Du haft det i flera veckor, inte bra Gavne.

Mitt hälsoråd till dig, ring genast din husläkare.
Citera
2002-02-09, 00:46
Medlem

Ignatius >> Hej vännen ! Paranoida drag säger du ? Och jag antar då genast att du har avlagt c-uppsats för ett antal år sen då du fick din psykolog examen. Vilken skola gick du ? Vilket perspektiv läser du under ?Visst är det jobbigt med människor som utger sig för att ha kunskap om människor genom att slänga med begrepp ? Precis som om dom skulle tro att dom vore nåt mer för Världen. Blir själv så trött på sånt, jaha ? du med ? Vad bra.
Ja, vad tror du om n=1 ? själv tycker jag det verkar helt absurt det som amerikanska forskare kommit fram till, det skulle iof. under stödja vissa teorier..
Säg mig vilket namn använder du när du disskuterar på psykologförbundet.se ? Antar att en sån kunnig psykolog ( eller kanske till och med psykiatriker) är väl insatt i dagens kliniska forsking, kanske till och med i ditt uppenbara fördjupningsämne, paranoida tendenser ? Ja vad ska man annnars tro när du slänger med allvarliga sjukdoms symptom som bekvämma fyllnadsord ?

Vänligen, älskade Monica
Citera
2002-02-09, 01:23
äldre konto (old)
Ej medlem

Duktiga Monica inne här och föreläser.

Citera
2002-02-09, 11:53
Medlem

Monica, jag dementerar starkt att jag har avlagt någon psykologisk examen, ej heller debatterar jag på psykologförbundet.se
Men Galne anser sig vara förföljd, han tror att folk är ute efter att mörda honom (ibland med så subtila medel som att ha dörren öppen på bibliotetket)han tror sig se saker som ingen annan upptäckt. Han tror sig sitta inne med sanningen och hur han än försöker övertyga massorna så blir han ständigt missförstådd.
Klassiska paranoida drag, förföljelsemani samt storhetsvansinne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in