2008-04-16, 22:23
Medlem
airbags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
En hel del både unga och lite äldre kvinnor kan jag berätta.
Alla låter sig inte köpas, bjudas etc. Aldrig ens på en drink eller en fika.

Exakt, väldigt många tycker bara det är jobbigt, absolut inte smickrande.
Citera
2008-04-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobber Kain
Nej, jag tror inte det blir något mer.

Tror han kommer att åka dit för mer. Man kan alltid hoppas att med utlämning av hans DNA kommer att lösa flertalet olösta mord.
Citera
2008-04-16, 22:26
Medlem
AnnaMs avatar
DNA-matchningen?

Hur lång tid kan det ta när de väl lämnar ut Eklunds DNA till Interpol?
Man (jag) är ju faktiskt rätt nyfiken på vad den här mannen gjort under alla år.
Citera
2008-04-16, 22:39
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag har raderat några inlägg som bestod av OT och tramsande.
Var vänliga och sluta med det!

// Mod
Citera
2008-04-16, 22:41
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Det kan du väl ändå inte tro på. Det var givetvis inte anledningen till det dödliga våldet.

Han försöker bara med alla medel få sig själv i ett bättre läge.

Han måste dessutom gjort mer än bara tagit stryptag och ruskat henne. Det var ju blod i bilen. Antar att det var Englas och inte hans eget?

hon är död, mördad. så klart han gjort mer.

nä, englas skenben sprack(darav blodet), när hon försökte försvara sig med karatesparkar mot ett 100 kg äckel som hon inbjudit till romans på en ödslig väg 300 meter från hemmet.

förstå ironi.

ja, precis, han försöker bara få sig i ett bättre läge. advokaterna är redan där.

pengar är mera värt än rättvisa i detta samhälle.

kyrö, ls tjänar kovan
Citera
2008-04-16, 22:42
Medlem
Ang brännskador

Hörde från en på jobbet att det va cigg eller ciggarrliknande brännskador alternativt bölder av något slag. Nu va detta längesen så minnet kan ju svika men det va en av dom sakerna han kom ihåg om honom. Men man få viss information med en nypa salt. Kan som sagt ha varit utslag eller något liknande.
Citera
2008-04-16, 22:52
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnnythunders
Hörde från en på jobbet att det va cigg eller ciggarrliknande brännskador alternativt bölder av något slag. Nu va detta längesen så minnet kan ju svika men det va en av dom sakerna han kom ihåg om honom. Men man få viss information med en nypa salt. Kan som sagt ha varit utslag eller något liknande.
Brännmärken hörde jag i alla fall från en ganska säker källa. Har inte frågat källan om det igen utan det var det han berättade förra veckan.
Citera
2008-04-16, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Socialbidraget
Vi har att göra med en av Sveriges värsta seriemördare
AE är nog sveriges svar på Andrei Chikatilo, om det skulle komma fram att han har mördat ytterligare personer i Sverige, Finland, Norge, Danmark, för dessa grannländers polismyndigheter har hört av sig till svenska polismyndigheten om att kolla upp om AE möjligtvis kan ligga bakom ouppklarade försvinnanden och mord i dessa länder.
Citera
2008-04-16, 23:10
Medlem
egots avatar
mer än en gång får jag intrycket att ae har en polisvän eller någon kompis som delar hans 'intressen'.

någon som döljer, gottar sig i hans tarvliga, vidridiga förehavanden.

han är ju så obvious.
Citera
2008-04-16, 23:30
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishputte
AE är nog sveriges svar på Andrei Chikatilo, om det skulle komma fram att han har mördat ytterligare personer i Sverige, Finland, Norge, Danmark, för dessa grannländers polismyndigheter har hört av sig till svenska polismyndigheten om att kolla upp om AE möjligtvis kan ligga bakom ouppklarade försvinnanden och mord i dessa länder.

Njae, känns nog snarare som att de hör av sig mest för att de hoppas på att han kan ligga bakom olösta mord än att de misstänker honom/något som stämmer överens. Eken har ju fått världens mediauppbåd.
Visst hoppas man att flera mord ska få sin upplösning, men frågan är om det blir så.
Citera
2008-04-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeIQ
Förnekelse kallas det. Man ser men vill inte se därför förtränger man och förnekar med bortförklaringar som men han var ju så trevlig osv. Ted Bundy var ju också trevlig och charmerande säger de som vet.

Behöver inte vara förnekelse. De har väl aldrig hört om hans svinaktiga beteende. Han begick dessa bara mot kvinnor han inte känner.
Citera
2008-04-16, 23:35
Medlem
Tuesdays avatar
Jag knycker en länk från Englatråden då detta hör hemma här. Värmlandspolisen vill höra AE om två kvinnomord.

http://www.vf.se/Nyheter/Allman/2008/April/Vecka-16/Varmlandspolisen-vill-hora-42-aringen.aspx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in