Citat:
Ursprungligen postat av Pallis
Jag tror att hon snackar skit.....Hon har självklart haft sex med honom, men dock "frivilligt" mot lite cash och sprit och en ny soffa

Fan, är folk dumma i huvudet? 16 år och mamman skickar i väg henne med en 37 åring....Det är fan obegripligt

Ja du... Att den nyvuxna lilla damen skulle ha tagit för sig av både kuk och kröka på holmarna är väl ingen högoddsare. Återigen tvingas man inse att det finns en hel del föräldrar där ute med obefintligt omdöme. Får jag föreslå ett kollektivt pannslag på morsan?
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Speciellt det här fallet skulle inte förvåna mig om han är skyldig till.
Helena blev förföljd av en bil tidigare på kvällen.
Boende i närheten där hon försvann hörde ett kvinnoskrik och kort därefter en bil som rivstartade.
Var inte AE motorintresserad ?. Körde han inte "folkrace" ?. Finns väl en bana i Lidköping om jag minns rätt ?.
Jag gick på samma skola som Helena och jag hoppas verkligen för hennes familjs skull att de till slut får reda på vad som hände med henne. Självklart skulle det inte vara ett glädjebud att AE skulle vara hennes baneman, men ovissheten är nog trots allt värre.
Det finns/fanns en folkracebana i Brännebrona 3mil från Mariestad, men jag förstår inte riktigt vad det skulle ha med Helenas försvinnande att göra. Motorsportanläggningar finns ju lite varstans ute i landet.