2008-04-16, 15:22
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaM
Kolla in sexbomben:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/engla/article2265113.ab
Vad är det för mamma som låter sin 16-åriga dotter åka utomlands med en 37-årig fettsäck?????
Hur tänker en sån mamma?????
Citera
2008-04-16, 15:23
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Vad är det för mamma som låter sin 16-åriga dotter åka utomlands med en 37-årig fettsäck?????
Hur tänker en sån mamma?????
Min mamma hade aldrig gjort det.
Citera
2008-04-16, 15:29
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaM
Min mamma hade aldrig gjort det.
Hon, mamman alltså verkade dessutom veta att de båda hade träffats på nätet
Det verkar som om information om nätdejter är farligt inte endast ska ges i skolan utan även på arbetsplatser.
Varför talar hon ut? verkar vara lite pengakåt, nu får hon väl betalt för sin story i Aftonbladet........dottern alltså.
Citera
2008-04-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Men vad i helvete är det för fel på folk?

Vilka föräldrar skickar iväg sin 16-åriga dotter på en resa till Kanarieöarna med en 37-åring som hon träffat på nätet?

Hennes dåvarande (densamme som den nuvarande sambon?) pojkvän som också lät henne åka iväg med honom verkar ju inte heller klok i huvudet.

Håller med 100%.
Hur fan är det möjligt`
Citera
2008-04-16, 15:31
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Det verkar som om information om nätdejter är farligt inte endast ska ges i skolan utan även på arbetsplatser.
Varför talar hon ut? verkar vara lite pengakåt, nu får hon väl betalt för sin story i Aftonbladet........dottern alltså.
Min dotter blir 15 i år och jag skulle aldrig acceptera att hon träffade nån hon hittat på nätet.
Den där dumma fan åkte ju till och med hem till dem.
Citera
2008-04-16, 15:32
Medlem
Gandolfinis avatar
En grej som jag funderade på när jag såg dagens löpsedlar där grisen hängdes ut med bild och namn.

Tror ni han hängts ut på samma sätt om han hetat Mohammad?

Jag tycker det verkar som att dom tar i ordentligt för att visa att minsann svenskar begår brott också?

Vad tror ni?
Citera
2008-04-16, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandolfini
En grej som jag funderade på när jag såg dagens löpsedlar där grisen hängdes ut med bild och namn.

Jag tycker det verkar som att dom tar i ordentligt för att visa att minsann svenskar begår brott också?

Vad tror ni?

Det tror jag nog,dom vill sälja lösnummer
Citera
2008-04-16, 15:43
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandolfini

Vad tror ni?

Tro gör man i kyrkan.
Alexandramannen hängdes ut med namn och foto överallt så ni som tar upp detta i tråden - du är inte den första - kan lägga ner.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article424677.ab
Citera
2008-04-16, 15:47
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Det hände mycket i Sandviken 2006-2007 , klarades t. ex. detta fall upp:
http://www.arbetarbladet.se/local_article.php?id=496685&avdelning_1=101&avdeln ing_2=102

Jag sökte fortsättning på det i Englatråden men fann bara en artikel att läget såg helt hopplöst ut, inga som sett något/någon osv. Kan vara AE. Det finns fler liknande ouppklarade fall i Sandviken-Gävle.
Citera
2008-04-16, 15:47
Medlem
jamenvaddårås avatar
Citat:

Det står ju att hon fått presenter av AE, tom en soffa. Man undrar vad hon har gjort för att få dem.

Thailändskan kanske också fick soffor för duschjobben.
Citera
2008-04-16, 15:48
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Det står ju att hon fått presenter av AE, tom en soffa. Man undrar vad hon har gjort för att få dem.

Thailändskan kanske också fick soffor för duschjobben.
Betalt fick hon alldeles säkert.
Citera
2008-04-16, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Håller med 100%.
Hur fan är det möjligt`

Man kan ju lugnt, utan att överdriva, säga att det finns en mängd människor i det här landet som har underlättat/möjliggjort den här sjuka mannens liv och leverne under många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in