2008-10-06, 23:49
Medlem
Julius Moscas avatar
Tar också gärna fup:en! PM tack!
Citera
2008-10-06, 23:56
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Tar också gärna fup:en! PM tack!

gärna här med...
Citera
2008-10-07, 01:37
Medlem
Julius Moscas avatar
Nu har jag kollat på fup:en...men inser att det fattas en hel del delar. Bla tekniska protokoll samt mer om fallet Pernilla. Även obduktionsprotokoll och annat saknas.

Kanske lika bra det, höll på att böla när jag såg gropen Engla hittades i.
Citera
2008-10-07, 01:54
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Nu har jag kollat på fup:en...men inser att det fattas en hel del delar. Bla tekniska protokoll samt mer om fallet Pernilla. Även obduktionsprotokoll och annat saknas.

Det som är uppladdat är allt jag hade. Jag fick det för "länge sen" av en annan användare här i tråden som påpekade att det inte var allt.
Citera
2008-10-07, 03:51
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Tack BoISaren för länken.

Jag hittade ett synnerligen träffsäkert tips i en av PDF-filerna som ett medium ringt in till polisen:

Uppdatering: Det är ju fullt med knäppskallar som ringt in tips. Tragikomiskt är nog den bästa beskrivningen.

att polisen noterar och antecknar är tragisk = jag har inget att göra 2/3 av dagen säger det mig.

synska, spåkärringar och medium 'äger' vårt samhälle
Citera
2008-10-07, 06:26
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:

Jag har de material som polisen släppte. Det är mycket som är censurerat. Och jag kan lägga upp det som en rar-fil på filecentral. Skicka ett pm med mailadress om ni är intresserade. Jag har även allt material från FUP angående Pernilla Hellegren. Där ligger de flesta förhör med Eklund som videogörhör på DVD och dem vet jag inte riktig hur jag ska vidarebefodra.
Citera
2008-10-07, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blandgodis
Där fick du fett fel

Anders saab e den "nya" modellen 900SE det du länkar till e en 85,a av äldre 900 modell.

Pedofilens saab är en 97:a

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1323733/anders-eklund-saljer-mord-saaben

Sen tror jag inte att bilen säljs via blocket utav säkerhetsskäl, tror inte någon vill sätta ut sin mail eller tel.nummer. så den säljes nog via kronofogden alternativt juridiskt ombud.

Me only kidding, det trodde jag alla skulle förstå

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaM
Jag har de material som polisen släppte. Det är mycket som är censurerat. Och jag kan lägga upp det som en rar-fil på filecentral. Skicka ett pm med mailadress om ni är intresserade. Jag har även allt material från FUP angående Pernilla Hellegren. Där ligger de flesta förhör med Eklund som videogörhör på DVD och dem vet jag inte riktig hur jag ska vidarebefodra.
Du får gärna slänga upp allt nånstans, här t.ex.
http://bayimg.com/
och ge oss länken sen.
/ N
Citera
2008-10-07, 07:15
Medlem
AnnaMs avatar
Jag försökte lägga det där men filen är så stor så jag vet inte om det går. Det händer inte mycket om man säger så.

Edit:
Testade här
http://www.filefactory.com/file/55bba8/n/Eklund_rar
Senast redigerad av AnnaM 2008-10-07 kl. 07:29.
Citera
2008-10-07, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaM
Jag försökte lägga det där men filen är så stor så jag vet inte om det går. Det händer inte mycket om man säger så.

Edit:
Testade här
http://www.filefactory.com/file/55bba8/n/Eklund_rar
Fick ned allting, tack ska du ha

/N
Citera
2008-10-07, 10:03
Medlem
Dove of Peaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Konstigt att han inte vill överklaga? Han har ju inget att förlora. Visserligen är jag glad över att han inte gör det, men det är som sagt konstigt.

Han (& Silbersky) har väl insett att han inte har mycket att vinna heller på att överklaga.
Loppet är väl så att säga kört...
Citera
2008-10-07, 10:11
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Anders Eklund säger att han kan döda igen - om han inte får vård. Läs den 43-årige lastbilschaufförens egna ord om vad som ligger bakom morden. - Samma sak kan hända igen när jag blir fri, skriver han i ett brev från Kronobergshäktet.
http://www.expressen.tv/Nyheter/1.1324920/anders-eklund-hotar-att-doda-igen
Citera
2008-10-07, 10:13
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dove of Peace
Han (& Silbersky) har väl insett att han inte har mycket att vinna heller på att överklaga.
Loppet är väl så att säga kört...

han vinner nog mer än han förlorar
han får ju iaf sträcka på bena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in