Nu har jag kollat på fup:en...men inser att det fattas en hel del delar. Bla tekniska protokoll samt mer om fallet Pernilla. Även obduktionsprotokoll och annat saknas.
Kanske lika bra det, höll på att böla när jag såg gropen Engla hittades i.
Nu har jag kollat på fup:en...men inser att det fattas en hel del delar. Bla tekniska protokoll samt mer om fallet Pernilla. Även obduktionsprotokoll och annat saknas.
Det som är uppladdat är allt jag hade. Jag fick det för "länge sen" av en annan användare här i tråden som påpekade att det inte var allt.
Jag har de material som polisen släppte. Det är mycket som är censurerat. Och jag kan lägga upp det som en rar-fil på filecentral. Skicka ett pm med mailadress om ni är intresserade. Jag har även allt material från FUP angående Pernilla Hellegren. Där ligger de flesta förhör med Eklund som videogörhör på DVD och dem vet jag inte riktig hur jag ska vidarebefodra.
Sen tror jag inte att bilen säljs via blocket utav säkerhetsskäl, tror inte någon vill sätta ut sin mail eller tel.nummer. så den säljes nog via kronofogden alternativt juridiskt ombud.
Me only kidding, det trodde jag alla skulle förstå
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaM
Jag har de material som polisen släppte. Det är mycket som är censurerat. Och jag kan lägga upp det som en rar-fil på filecentral. Skicka ett pm med mailadress om ni är intresserade. Jag har även allt material från FUP angående Pernilla Hellegren. Där ligger de flesta förhör med Eklund som videogörhör på DVD och dem vet jag inte riktig hur jag ska vidarebefodra.
Du får gärna slänga upp allt nånstans, här t.ex. http://bayimg.com/
och ge oss länken sen.
/ N
Anders Eklund säger att han kan döda igen - om han inte får vård. Läs den 43-årige lastbilschaufförens egna ord om vad som ligger bakom morden. - Samma sak kan hända igen när jag blir fri, skriver han i ett brev från Kronobergshäktet.