2013-02-17, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadetbehovas
han har mördat ett barn han ska inte ut så länge han lever ! för det är väl inte han som är offret här? det ska daltas med sinnes sjuka mördare och andra helt svagsinta som har bevisat att dom ska inte vara fria ! eller ska fettot släppas fri ? vems dotter ska då få släppa till sitt liv ?? han och alla andra särbehandlade pedofiler och barn mördare ska sättas i ett vanligt fängelse tillsammans med vanliga fångar !! det är så sjukt att såna som inte hade ett uns empati för sina offer ska själva få någon särbehandling ..

Vill inte ens säga att han är pedofil. Tror Anders skiter i åldern helt enkelt... Han är bara ett monster.
Citera
2013-03-30, 12:53
Medlem
Min morbror växte upp med Anders Eklund enligt han själv så har va han inte förvånad när det visa sig vara han. För att han kom på han när han sniffade tjejers underkläder i tvättrummet.
Citera
2013-03-30, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qlomonop
Min morbror växte upp med Anders Eklund enligt han själv så har va han inte förvånad när det visa sig vara han. För att han kom på han när han sniffade tjejers underkläder i tvättrummet.

Äsch det har jag också gjort
Knappast någon säker indikation på att någon kommer begå sexbrott.
Citera
2013-03-30, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Äsch det har jag också gjort
Knappast någon säker indikation på att någon kommer begå sexbrott.
Jag glömde nämna att det var 12 åriga tjejer när han var 25
Citera
2013-03-30, 14:57
Medlem
lrad070142s avatar
Lämpligt straff? (citerat från tråden om Finlands värste seriemördare av FB-användaren "Ördög"):
Citat:
Nu fördes Johan till Sveaborgs fästning, där han i likhet med salig grevinnan Báthory - fortfarande slagen i bojor - murades in i ett så trångt utrymme att han inte kunde röra sig mer än någon tum. Han fick aldrig tvätta sig och aldrig träffa andra fångar. Men förbipasserande kunde betrakta honom genom ett galler. Det här var ett helt exceptionellt straff för finländska förhållanden - de gamla svenska lagarna kände varken till inmurande i trånga utrymmen eller tortyr.

I ett och ett halvt års tid försmäktade Johan Adamsson i sin håla. Hösten 1854 dog han. Dödsorsaken antecknades inte, men fästningsläkaren noterade de svåra sårnaderna som fjättrarna hade lämnat. Därtill vet folktraditionen berätta att han dog täckt av bölder som kryllade av mask.
Finländarna var besvikna över att han inte fick dödsstraff (som fortfarande fanns i straffskalan, men inte hade tillämpats på flera år), men i efterhand tror jag att de flesta blev nöjda ändå...
Citera
2013-03-31, 11:57
Medlem
brianmolkos avatar
Varför skulle Englas mamma ha skadestånd för misskött utredning ? borde inte Pernilla Hellgrens familj ha mångmiljonbelopp då eftersom de fick vänta i 8 år ?
Citera
2013-03-31, 12:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Varför skulle Englas mamma ha skadestånd för misskött utredning ? borde inte Pernilla Hellgrens familj ha mångmiljonbelopp då eftersom de fick vänta i 8 år ?
Om Pernilla-utredningen hade skötts riktigt hade Engla levt idag, är tanken.
Citera
2014-03-07, 18:44
Medlem
Hur står det till med Eklund nuförtiden? Hoppas att tillvaron är riktigt jävlig och eländigt.
Citera
2014-03-16, 20:33
Medlem
frankie16s avatar
Något jag klurat över är vad som hände med Eklunds bil. Skrotades den eller kör någon morbid jävel runt i den? Någon som vet?
Citera
2014-03-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Något jag klurat över är vad som hände med Eklunds bil. Skrotades den eller kör någon morbid jävel runt i den? Någon som vet?

Hej..Saaben som han hade står tydligen i kungsgården avställd....
Citera
2014-03-18, 11:58
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykillen

Någon som har köpt den eller har han den där till han blir utsläppt och planerar att fortsätta att åka runt i den? Vet du exakt var den står?
Citera
2014-03-18, 13:59
Medlem
DrBrasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykillen
Märkligt om den inte förverkats av domstol då den varit ett redskap i brott. Eller att inte Kronofogden tagit den vid utmätning av tillgångar pga skadestånd.

För övrigt så har högst troligen Eklunds körkort dragits in och han lär väl knappast kunna ta ett nytt förrän han får obevakade permissioner - något som med dagens kriminalvårdspolitik och Eklunds psykiatriska problematik kanske aldrig kommer att hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in