• 2
  • 3
2002-02-07, 15:12
Medlem
Inlägg till herr Gavne

Tror faktiskt att Kristina är på väg att lyckas få tyst på den galne Gavne. Ingen hittills har lyckats få honom svarslös genom att bara sakligt argumentera.
Bravo Kristina, håller på dig!
Citera
2002-02-07, 18:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Inlägg till herr Gavne

Galne Gavne, vad har du pysslat med sedan kl 12:56 i går den 6/2? Kan det verkligen vara så att vi har blivit av med dig äntligen?
Kan ingen gå hem till honom och se om det lyser eller om han är borta...
Citera
2002-02-08, 00:41
Medlem
Inlägg till herr Gavne

Petter >> Synd att du inte alltid e lika uppmärksam som du e i andra forumet.
ETT FLERTAL personer har lyckats tysta honom med sakliga argument, då främst på gamla poliswebben www.nehrer.com och gamla zons klotterplank www.zon.se samt gamla inlägg på arosportalens klotterplank, www.arosportalen.se

Det enda som händer och har hänt varenda gång är att han undviket att svara efter ett tag och "debatten" dör ut, men för all del, kämpa på
Citera
2002-02-09, 13:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Inlägg till herr Gavne

Njae Monica.... Int har han blivit tyst av argumentation... Han har blivit tyst för att ingen har ids svara honom...

Det gäller hos Nehrer, på Svegfors, hos Kent Härstedt, på Bankrättsföreningen (!).

På Arosportalen är det väl snarare så att de virrigaste inläggen plockas bort, vilket gör att Gavne verkar tystare...

Min slutsats är att Gavne inte är helt frisk, att han inte är intresserad av någon debatt eller diskussion i ordets egentliga betydelse.

Att svara på hans inlägg leder bara till en sak: att han trissas upp och uppreprar sig. Det finns ingen utveckling i hans inlägg, det är samma om och om igen.

Det kan verka hårt och många har använt orden slarvigt och direkt elakt här på Flashback, men jag tror att det krävs utbildade professionella människor för att "nå fram" till Gavne. Han behöver kvalificerad hjälp och det är Flashback forat inte rätt ställe för.
Jag kan till och med tänka mig att alla texter här snarare förvärrat det för Gavne.

Slutligen skulle jag vilja uppmana alla som följt diskussionen med Gavne här på forat att, snälla, sluta diskutera med Gavne. Ni stjälper bara och flera gånger har inläggen gränsat till mobbning.

Om ni bor i Västerås och verkligen vill hjälpa till, försök få sjukvården i kommunen att se över "fallet" Gavne. Det är betydligt mer konstruktivt än att skriva här.

/Erik
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in