Inlägg till herr Gavne
Njae Monica.... Int har han blivit tyst av argumentation... Han har blivit tyst för att ingen har ids svara honom...
Det gäller hos Nehrer, på Svegfors, hos Kent Härstedt, på Bankrättsföreningen (!).
På Arosportalen är det väl snarare så att de virrigaste inläggen plockas bort, vilket gör att Gavne verkar tystare...
Min slutsats är att Gavne inte är helt frisk, att han inte är intresserad av någon debatt eller diskussion i ordets egentliga betydelse.
Att svara på hans inlägg leder bara till en sak: att han trissas upp och uppreprar sig. Det finns ingen utveckling i hans inlägg, det är samma om och om igen.
Det kan verka hårt och många har använt orden slarvigt och direkt elakt här på Flashback, men jag tror att det krävs utbildade professionella människor för att "nå fram" till Gavne. Han behöver kvalificerad hjälp och det är Flashback forat inte rätt ställe för.
Jag kan till och med tänka mig att alla texter här snarare förvärrat det för Gavne.
Slutligen skulle jag vilja uppmana alla som följt diskussionen med Gavne här på forat att, snälla, sluta diskutera med Gavne. Ni stjälper bara och flera gånger har inläggen gränsat till mobbning.
Om ni bor i Västerås och verkligen vill hjälpa till, försök få sjukvården i kommunen att se över "fallet" Gavne. Det är betydligt mer konstruktivt än att skriva här.
/Erik