En TERRORIST till Uppsala!!!
Som här ovan, under mörkläggningen signaturen ”commuter”, bemöter mitt ämnes-inlägg.
Att saken –för inlägget- samhällsförvaltningsdirektören Kenneth Holmstedt, idag månne?? kommundirektör i Uppsala, är fullständigt ointressant.
SOM!!! detta skrivna mest påminner om en dålig utsvävande poets verk; som medför att man mer irriterar sig på mig än tar in budskapen.
-Förlåt mig kära läsare att min redogörelse förmåga har stora brister. …som jag ju heller inte har gett mig ut för att vara någon skribent. Som jag är tekniker.
-Men också, kära läsare, är Ni …SÅ IN I HELVETE DUMMA !!!
Som inte kan se över detta, ”irriterande” som Allan Eriksson i Vällingby uttrycker saken ovan.
-Till saken för mitt skrivna: en samhällstjänsteman – Kenneth Holmstedt- som har erhållit omfattande och starka nypor mot oss samhällsmedlemmar.
Med att om Kenneth Holmstedt kan kännetecknas vara psykopat kan hans terrorbeteende mot mig lätt förstås.
Annars får terrorbeteendet kännetecknas med nått annat, oaktat att JUUUU!!! terrorbeteendet ÄR FRUKTANSVÄRT; för dem som drabbas.
Vet ju inte minst jag som, HAR DRABBATS.
Och som naturligtvis är orsaken till att Ni, kära läsare, i alla fall försöker att läsa vad jag skriver; av den ofattbara mängd annat som finns att läsa här på Internet.
Jo, det så in i helvete dumma, kan ju också vara att både Allan Erikssons i Vällingby skrivna, som namnet Allan Eriksson i Vällingby, är …bara bluff. …en kul grej en tråkig dag.
-Men alltså!!! så kan det aldrig vara, alltså här in Sverige.
Sen Allan Eriksson, …förstår jag inte hur Du kan känneteckna dessa nämnda personerna i inlägget som bra, på att de är emot mig??? –Är individer som är dåliga på att uttrycka sig, som jag, värdelösa??? Har det inte nått värde med att, vi alla fall försöker att meddela ut, vad vi uppfattar vara av värde för också Er???
==========
Monica Forsbloms frågor ovan
: när sedan uppsala-bor, har kunnat benämnas ”uppsaliensare”? Får jag vänligen hänvisa till att fråga litteraturhistorien, åtskilliga hundra år tillbaka i tiden.
: är det absolut inget misslyckande att engagera sig för, ”ta hand om” som Forsblom skriver ovan, varje sne människor. –Men alltså …vad jag förstår??? avser INTE Uppsala kommun att nu ta hand om Kenneth Holmstedt i någon vård av något slag.
Men detta kanske vi bör fråga dem om, t.ex. genom kommunens informationschef Kerstin Lindgren. – e-post: kerstin.lindgren@ksk.uppsala.se
: visst kan vi beteckna förvaltningsdirektörn´ Kenneth Holmstedt som terrorist, som han terroriserade mig, under 9 (nio) ÅÅÅÅr.
Å det gläder mig att Monika Forsblom också uppfattar förhållandet som allvarligt. …vilket bland flera andra, så vitt jag förstår det här nu, inte Uppsala kommunstyrelse gör.
: vad Kenneth Holmstedt kännetecknar mig …är inte det intressanta här. Som vad jag kännetecknande kännetecknas är, som demokrati- och rättsstads kämpe.
: i ordet ”terror” ingår också underförstått, att gärningen är O-tillbörlig.
Om jag t.ex. kör bil på min högra sida och därmed skrämmer någon som kör sin bil på hennes VÄNSTRA sida. Så är det alltså inte JAG som terroriserar.
=========
Smutsig-kvinnan/mannen/det, signaturen ”Wilma” ovan, gillar alltså inte att vi uppmärksammar, hennes eventuella bara saker. …och det skall man naturligtvis respektera.
Å andra sidan, kan ovan skrivna den 31/1, 14:49, denna dyngan om mitt ämnes-inlägg. –Att förvaltningsdirektörn´ Kenneth Holmstedts TERROR mot mig, i ….9 (nio) ÅÅÅÅr, bara är något som ”trycker mig”.
Denna dyngan att inte förstå, att detta som jag har fått på mig, kan drabba vem som helst.
Kan t.o.m. drabba ”Wilma” själv!!! …ja om nu inte detta ”Wilma” är Kenneth Holmstedt själv som skriver. -Men faen, en psykopat kan nog rikta sin terror också mot sig själv!!!??? Tänker jag mig.