Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-01-01, 20:58
  #13
Medlem
Bengt Olof Gavne vem är han??

Jag har träffat Kenneth Holmstedt flera ggr, ja till och med skakat hand med karln. Han var en respekterad invånare, hängiven kommunarbetare samt dedikerad inom idrotten, jag har svårt att se hur dessa anklagelser emot honom kan bära frukt !

En fråga av logik. Du benämner dina mörkermän som du träffar i din debatt här alltid i singular form, utifrån vad grunder du det på ?
2002-01-01, 23:14
  #14
Medlem
Bengt Olof Gavne vem är han??

om vi kunde börja debattera de uppgivna sakförhållandena, som jag framför.

T.ex. på vad??? jag har fel när jag påtalar –med mina argument- att det, till och med i vissa fall är rent brottsligt att benämna kommun med ”STAD”. …och med att stadssnackarna, inte minst kommundirren Monica Ericsson (i Västerås), förklarar sin vurm för att benämna sin kommun med benämningen ”STAD”.

T.ex. mina upplevda och idag levnadsförhållanden.
Dessa faktiska förhållandena; t.ex. att Kenneth Holmstedt var på bild i Vestmanlands Läns Tidning (i Västerås) med en liten flicka på knäet. Med nyhetbudskapet Holmstedts söndagsskolelärare verksamhet i missionsförbundets kyrka. -Samtidigt som han som kommunchef, lekte med mig, -JÄVLADES med mig. Med t.ex. att stoppa ner 60% socialnivå slantar i min brevlåda, pengar som inte räcker för att ha tillräckligt varma –sommar- skor –på vintern- på fötterna.

Denna psykopati som poliskommissarien Sven-Åke Karlsson, till sist kom på. Fixade till, alltså med slantarna. Men lät den brottsliga verksamheten bestå. …å alltså nu är Kenneth Holmstedt på väg till de uppsaliensiska samhällsmedlemmarna.

Det känns för mig, bästa Monica Forsblom i inlägget ovan, fullständigt O-fattbart!!! att Du; och övriga debattörer. Att Ni INTE mänskligt reagerar på mina redogörelser.
Detta handlar ju om som likt Warszawagettot. –Och alltså det, är ju på tapeten ständigt och jämt, med bland annat storslagna symposium om, nu senast i Stockholm förra året. Och alltså 60 år gammalt.
…mitt, är ju just nu!!!

-Ja visst, vi är många som har skakat hand med Kenneth Holmstedt; som Forsblom framhåller ovan. Det finns många som upplever honom som något stort att respektera. Bland dessa många som respekterar finns alltså just nu kommunstyrelsen i Uppsala.

–Precis som med Adolf Hitler, Benito Mussolini, Josef Stalin!!!

-Men det finns också människor som inte respekterar Kenneth Holmstedt. Precis som det tog 24 år, respektive 29 år respektive 55 år, för de tre andra nämnda att bli avslöjade.

…det där med logiken, i inlägget ovan, förstår jag inte frågan på.
Å så väntar jag, med mycket stor entusiasm, på uppgifterna om mig som …allt helvetisk jävlig individ. Som bland många andra, ovan signaturerna ”Viktor E.”, ” Philip Frunck” och signaturen ”Harald Pers” berättar om.
2002-01-01, 23:58
  #15
Medlem
Bengt Olof Gavne vem är han??

Jag säger bara att ibland kanske det inte handlar om en person bakom ett mörkernamn utan flera.

Ärligt talat herr Gavne, jag har två kungörelser, det skulle göra dig stor nytta att lyssna på dom noga !

1. Folk som skriver här är inte alltid vad dom utger sig för att vara, detta tror jag vi är överens om. Det jag vill komma till är att jag tror mig rätt säkert kunna säga att många som skriver här inte förtjännar din tid på dygnet, dom vet inte vad dom pratar om. Ignorrera dom ! då slipper du nog en massa hjärtesved.

2. Precis som skribenter före mig har påpekat så reagerar vi VISST på din privatasituation, men detta visste du väl redan, jag kan utan att anstränga mig nämna flertalet som jag vet har försökt stöttat dig i din privata kamp.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback