• 2
  • 3
2008-04-15, 13:47
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av septictank
man kanske skulle prova på dxm istället då, man vill ju inte bli helt sjövild i flera timmar på grund av nåt som skulle va en kul grej från början.

SD hade på kapsel, men det oroar mig lite att det står Starkt Frätande i varningsrutan. Vad skulle hända om kapseln på något vis skulle poppas upp i munnen? och hur fungerar det egentligen med magen? det bör ju finnas en viss risk för rediga magsår och liknande efter ett tags användnign?

Vad beträffar syrenivån i DXM tror jag inte att det är så farligt. Jag kör på pulver i vatten och det är lugnt. Tänk på att magsyran är surare än saltsyra. Jag tror knappast att DXM fräter värre än saltsyra.

Så det enda som skulle hända om en kapsel spricker i munnen är att du skulle få smaka på den mycket angenäma arom DXM har. (Första gången jag fick rent DXM på tungan kändes det som att hela tungan kröp ner i halsen på mig och varje cell i kroppen sa åt mig att spotta ut skiten.)

DXM är fett. Men läs på som satan innan du rör det.

DXM Faq: http://www.flashback.org/showthread.php?t=467370

Läst även på erowid.org
Citera
2008-04-15, 14:36
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Vad beträffar syrenivån i DXM tror jag inte att det är så farligt. Jag kör på pulver i vatten och det är lugnt. Tänk på att magsyran är surare än saltsyra. Jag tror knappast att DXM fräter värre än saltsyra.

Så det enda som skulle hända om en kapsel spricker i munnen är att du skulle få smaka på den mycket angenäma arom DXM har. (Första gången jag fick rent DXM på tungan kändes det som att hela tungan kröp ner i halsen på mig och varje cell i kroppen sa åt mig att spotta ut skiten.)

DXM är fett. Men läs på som satan innan du rör det.

DXM Faq: http://www.flashback.org/showthread.php?t=467370

Läst även på erowid.org

detta skall undersökas grundligt! tack!

valet står väl emellan spice gold, skunk eller dxm i nuläget antar jag. Känner för att testa något som jag vanligtvis inte testar, och det känns som att de lagliga drogerna är ett "säkrare" sätt att uppleva det på
Citera
2008-04-15, 14:40
Bannlyst
Citat:
detta skall undersökas grundligt! tack!

valet står väl emellan spice gold, skunk eller dxm i nuläget antar jag. Känner för att testa något som jag vanligtvis inte testar, och det känns som att de lagliga drogerna är ett "säkrare" sätt att uppleva det på

Lagliga droger är i regel mycket farligare och sämre än olagliga. Dessutom finns inga studier på långtidseffekter och man vet därför inte vad som kan komma hända hos personer i framtiden som brukar research chemicals.
Citera
2008-04-15, 14:42
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Lagliga droger är i regel mycket farligare och sämre än olagliga. Dessutom finns inga studier på långtidseffekter och man vet därför inte vad som kan komma hända hos personer i framtiden som brukar research chemicals.

Word.

Ta till er det här nu, ni som hellre än allt annat vill knarka lagligt...
Citera
2008-04-15, 15:01
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre

är det så illa? hähä, jag trodde dom var lagliga just på grund av att det var mer forskning bakom dom

hur som haver, lagligt får det bli för min del iallafall tror jag. Det är ju mest en engångsföreteelse för att se hur det verkar
Citera
2008-04-15, 15:33
Bannlyst
Citat:
är det så illa? hähä, jag trodde dom var lagliga just på grund av att det var mer forskning bakom dom

hur som haver, lagligt får det bli för min del iallafall tror jag. Det är ju mest en engångsföreteelse för att se hur det verkar

Det finns varken logik eller forskning bakom förbjudandet av droger.
Citera
2008-08-18, 17:46
Bannlyst
Jag har testat Druids Fantasy, och tycker personligt att dom är grymt häftiga för att vara lagliga, tog 3st och blev verkligen trippad.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in