Citat:
Ursprungligen postat av Seriouskai
Jag är inte emo för fem öre, så det känns lite taskigt av dig att komma med påhopp då du inte ens känner mig. Visst, jag vet inte vad som efterfrågas men det är din stil att skriva, den där typen "jag är så mycket bättre än dig och vet allt". Och sen var väl inte jag mycket sjysstare med tanke på vad jag skrev men du borde verkligen öva lite på din sociala förmåga tycker jag.
Men men jag ber som sagt om ursäkt, om vi kan komma överens om att du faktiskt var lite taskig du också.
Förklara gärna vad det var som efterfrågades

Du känner inte mig heller och det var du som började kalla mig för idiot.
Emo var inte menat som ett skällsord och jag svarade inte på frågor i forumet för IT-säkerhet i något försök att hävda mig på något sätt.
Jag kan förstå att mitt inlägg kan uppfattas som "kort" eller "spydigt", det var inte meningen att uppröra TS eller dig.
Till mitt försvar måste jag säga att efter första svaret efter mitt inlägg så ställdes hela frågeställningen uppochner,
för att svara TS på ett för honom tillfredställande sätt skulle jag behöva förklara dels hur POP3 fungerar och även hur Telia autenticerar och lägger upp mailkonton. Hans svar fick mig att inse att han inte satt inne med de förkunskaper som faktiskt krävs. Jag kanske uttryckte mig "osmidigt" och jag får väll be om ursäkt för det då.
Det kändes lite som; "hej jag har ett avgassystem till en Datzun, hur fixar jag resten av bilen"