• 1
  • 2
2008-04-13, 19:06
Medlem
smitfraudfix brukar vara rätt bra och hajkthis för att ta bort skräp tästa sök igenom med det och med ditt riktiga vs

villken sida laddade du ner från??? jag har från http://live.msgdiscovery.com/ och den har jag inte fått några problem med

(kan ju också rekomendera att spara alla program och virussöka innan du kör då är det mindre risk att du råkar öppna något virus)
Senast redigerad av timpan8 2008-04-13 kl. 19:10.
Citera
2008-04-13, 19:09
Medlem
Det är fanimej fortfarande kvar när jag installerade om det

Hur ska jag göra för att få bort det ??????

Snälla hjälp mig någon!!!
Citera
2008-04-13, 19:13
Medlem
har du tästat : smitfraudfix brukar vara rätt bra och hajkthis för att ta bort skräp tästa sök igenom med det och med ditt riktiga vs??

(kan ju också rekomendera att spara alla program och virussöka innan du kör då är det mindre risk att du råkar öppna något virus)[/quote]
Citera
2008-04-13, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpan8
har du tästat : smitfraudfix brukar vara rätt bra och hajkthis för att ta bort skräp tästa sök igenom med det och med ditt riktiga vs??

(kan ju också rekomendera att spara alla program och virussöka innan du kör då är det mindre risk att du råkar öppna något virus)
[/quote]

laddae hem och den hittade filen men man måste ha registrerad för att åtgärda

Vart kan jag ladda hem programmet utan att behöbva registrera??
Citera
2008-04-13, 19:19
Medlem

laddae hem och den hittade filen men man måste ha registrerad för att åtgärda

Vart kan jag ladda hem programmet utan att behöbva registrera??[/quote]
http://<br /> <br /> laddaner: htt...itfraudfix.cfm

läste du värkligen om "hack" programet??

"Send this to a victem and his personal message will change in a few sexual messages."
Senast redigerad av timpan8 2008-04-13 kl. 19:23.
Citera
2008-04-13, 19:39
Medlem
Ja jag lä'ste men det blev helt fel. klantade mig som fan. Men Jag måste ha något program osm går att installera lätt. den länkne du skickade, är det bra program??? windows körde det ju i kommandotolken :S
Citera
2008-04-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpökenOchLejon
Ja jag lä'ste men det blev helt fel. klantade mig som fan. Men Jag måste ha något program osm går att installera lätt. den länkne du skickade, är det bra program??? windows körde det ju i kommandotolken :S
japp det är ett bra program och den ska köra i komandotolken . om den inte skulle få bort viruset blir du av med annat skräp i datorn så den blir snabbare!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in