Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-04-13, 18:16
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpökenOchLejon
Okej tack för ett "seriöst" svar. ska kika där.

Vill egentligen bara kunna jävlas med polare och sådant kul

Passa dig lite för att tanka Messenger Discovery från vilken sida som helst. Massor med personer som fått virus efter att ha laddat ner det programmet.
Citera
2008-04-13, 18:35
Medlem
Ja smart osm jag var. fick jag en trojan häst. hur u helvete får jag bort den. den gör så att det står massa sexsaker på privata medelanden i msn. Inte äns kan virusprogrammet ta bort den..... fuck hjälp någon!!!
Citera
2008-04-13, 18:38
Medlem
använder ESET btw! Det är alltås ett program som jag öppnade. som gör att det står sexsaker där musiken ska syna i msn
Citera
2008-04-13, 18:43
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
vafan hjälp mig istället
Ja du kan ju tacka timpan8 som tipsade dig om detta "otroliga" programmet. Du har förmodligen drabbats av BackDoor.Genric8.ECO. Hade jag varit i din sits hade jag definitivt övervägt en formatering.
Citera
2008-04-13, 18:47
Medlem
http://www.messblack.com/v2/?page=./contenteng/mbaddons/pmfocker/pmfocker

den skiten tog jag. fan måste ju gå att få bort eller ????
Citera
2008-04-13, 18:49
Medlem
Fick bort filen nu. men däremot så är det fortfarande kvar i msn. tror ni att det fortfarande kan ligga kvar ?
Citera
2008-04-13, 18:50
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
http://www.messblack.com/v2/?page=./contenteng/mbaddons/pmfocker/pmfocker

den skiten tog jag. fan måste ju gå att få bort eller ????

Citat:
Send this to a victem and his personal message will change in a few sexual messages.

Eh, det står ju för fan att personen som kör programmet kommer drabbas av dessa personliga meddelanden. Vad fick dig att köra filen?

Nu tycker jag nästan du får skylla dig själv
Citera
2008-04-13, 18:50
Medlem
win32/spy.sters.trojan. hette filen osm var infekterad
Citera
2008-04-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Eh, det står ju för fan att personen som kör programmet kommer drabbas av dessa personliga meddelanden. Vad fick dig att köra filen?

Nu tycker jag nästan du får skylla dig själv

jo vet. men jag antar att det inte är så farligt som jag förutspådde. kolla vad filen heter! Ligger jag fortfarande i fara. installera om msn typ ??
Citera
2008-04-13, 19:01
Medlem
Avinstallerade msn nu iaf. Men finns sjävla viruset kvar på datorn eller lägger det sig i msn. är absolut inte insatt i säkerhet som det märks på mig. Undrar bara om skiten finns kvar. Använde nod32 att ta bort filen med. och då heter filen " win32/spy.sters.trojan. "
Citera
2008-04-13, 19:02
Medlem
oj väldit ledsen för det skulle ha skickat den riktiga länken visste inte att det låg massa fake program men jag har aldrig fått det och jag har laddat ner det många gånger antar väll att jag har haft tur då men jag är välldigt ledsen för det

(smitfraudfix brukar vara rätt bra och hajkthis för att ta bort skräp)
Senast redigerad av timpan8 2008-04-13 kl. 19:05.
Citera
2008-04-13, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpan8
oj väldit ledsen för det skulle ha skickat den riktiga länken visste inte att det låg massa fake program men jag har aldrig fått det och jag har laddat ner det många gånger antar väll att jag har haft tur då men jag är välldigt ledsen för det

det är lugnt. jag väljer ju själv haha. Men vet du om min dator är utsatt för någon risk nu när jag tagit bort filen och allt ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in