Citat:
Ursprungligen postat av Stoned87
Tänkte bara fråga, börjar snart på ett nytt jobb och har några frågor, jag vet att jag kommer någon gång att få lämna drogtest hos Previa, testar dom med sticka eller skickar dom vidare det på analys?
Ska också på drogtest hos Previa, hittar inget svar om de kör med sticka eller skickar till analys?
Rökte 0,5 bra grönt från holland utdelat på två kvällar för 18 respektive 19 dagar sedan. Förra veckan och en gång i förrgår "test" rökte jag även trim från blad och några popcorn buds från en planta som varit i blom i 5-6 veckor. Blev inte så överdrivet bäng men lite grann så det lär ju varit en del THC med i bilden där.
Igår fick jag reda på att jag ska testas hos Previa i slutet på nästa vecka eller veckan efter det, alltså om 8-16 dagar ungefär.
Tänkte köra på det enda jag kan göra, träna mycket, äta lite fett, dricka mycket osv. Sen nån dag innan sluta träna, fortsätta dricka mycket, börja med kreatin och käka b-vitamin. Jag tränar i normala fall 4-5 dagar på gym i veckan och har gjort det i något år så ämnesomsättningen lär ju inte vara allt för dålig.
Vad jag förstått så är stickprover mycket lättare att komma runt genom hydrering. Får köra på det och hoppas på det bästa.
Som sagt, vad för tester använder Previa? Sticka eller skickar de allt på analys?