Citat:
Ursprungligen postat av Engelbreckt
Att stärka rättsväsendet, polis och militär, arbeta för folkbildning, bekämpa kommunism och arbeta för ett återupprättande av hög moral i samhället är några av de frågor som jag känner är viktiga.
.
Ingenting av detta spelar ju någon som helst roll om folket inte finns kvar och svenskar ersattas av araber, kurder, negrer och diverse mulattvarianter. Då är det ändå slut, folket är dött och förintat för alltid. Det du räknar upp har som jag ser det inget egenvärde utan är bara till för att säkerställa rasens och folkets överlevnad och framtid. Det är bara medel och kan inte vara målet.
Citat:
Jag beundrar folket för den kultur de skapat, inte kulturen för att den är skapad av mitt folk. Skulle folket vara värt att hyllas om det inte genererat något värt att beundra?
Folket har ett egenvärde i sig. Har du och din familj skapat särskilt mycket "kultur"? Om svaret är nej tycker du att ni då inte förtjänar att existera, att ni inte har någon rätt att leva och vilja bevara er egen existens? Med ditt resonemang så har ju många folkslag ett väldigt lågt värde eftersom de aldrig skapat särskilt imponerande kulturer.
Citat:
Jag har inte skrivit något om västerländska värderingar vad jag vet.
Det hävdade jag heller aldrig men många andra framför såna åsikter. Den gängse bilden idag av det som är "svenskt" och "västerländskt" och värt att försvara och sprida till jordens alla hörn är överlag bara massa skit. Dessa saker framhålls ofta som något som måste bevaras och skyddas mot t.ex. Islam. Det viktigaste är att skydda våra folk och att vi överlever, inte att skydda massa idiotiska kulturmarxistiska och liberala påfund. Det är ju en mindre katastrof om hela Europa skulle bli muslimskt men bibehållas rasligt europeiskt än om Europa blir ännu mer rasblandat så att vita nästan försvinner men globalismens "värdegrund" med "tolerans", "liberalism" "demokrati", "pluralism" och annan skit överlever.