2008-04-12, 18:33
Medlem
När jag accepterar visa cam för mig eller någon annan så börjar hela msn krångla och jag måste stänga ner det, ingen som vet vad felet kan vara?
Citera
2008-04-12, 18:41
Medlem
Doktor_Blys avatar
Tror nog ingen kan hjälpa dig med såpass knapert med information. Hur menar du att "hela msn skutar fungera"? Loggas du ut?, får du ett felmeddelande eller liknande?

Öppna msn, kolla Verktyg och sedan inställningar för webbkamera. Där ställer du in din egen cam. Om det inte var detta du ville ha hjälp med, formulera dig bättre som sagt

// Bly
Citera
2008-04-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandb3rg__
När jag accepterar visa cam för mig eller någon annan så börjar hela msn krångla och jag måste stänga ner det, ingen som vet vad felet kan vara?

fel forumdel va
Citera
2008-04-12, 19:29
Medlem
Nej, bildhantering har väl med webbkamera att göra? Jo det är så att det börjar lagga och jag måste gå och välja avsluta denna aktivitet och ett felmeddelande kommer upp.
Citera
2008-04-12, 19:36
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Nej, bildhantering har väl med webbkamera att göra?

Snarare har det med MS windows att göra - dvs du är i fel forumdel
Senast redigerad av dynamit-kisen 2008-04-12 kl. 19:42.
Citera
2008-04-12, 20:53
Medlem
Hel-ges avatar
du upprepa ungefär dig själv där vad står det i felmeddelandet? och det borde vara i windows delen lr ngt
Citera
2008-04-12, 21:47
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Nej, bildhantering har väl med webbkamera att göra? Jo det är så att det börjar lagga och jag måste gå och välja avsluta denna aktivitet och ett felmeddelande kommer upp.

Nej, webkameror har INTE med Bildhantering och Grafisk formgivning att göra.

Bildhantering har med att skapa bilder, att modifiera bilder osv att göra. Inte problem med att ansluta en sketen webkamera!

Vi provar med något annat IT-forum. Jag är övertygad om att det redan finns trådar om detta så risk finns att denna kommer att Papperskorgas.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in