2008-04-12, 15:21
Bannlyst
Microsoft buggar sig ju alltid.
Igår innan jag stängde av datorn och gick o la mig så funkade datorn perfect.
Idag när jag sätter på den så är musen CP!!

Det händer bara ibland, inte alltid, 50%, när jag klickar på nåt(klickar bara en gång, INTE dubbel klick) så blir det som dubbel klick, det är skit jobbigt för mig som programerar saker.
Jag prövade trycka in mus kabeln bakom datorn, jag startade om datorn och kollade mina mus inställningar på kontrolpanelen.
Nån som vet hur man fixar?
Citera
2008-04-12, 15:26
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $_$

Det händer bara ibland, inte alltid, 50%, när jag klickar på nåt(klickar bara en gång, INTE dubbel klick) så blir det som dubbel klick, det är skit jobbigt för mig som programerar saker.
Jag prövade trycka in mus kabeln bakom datorn, jag startade om datorn och kollade mina mus inställningar på kontrolpanelen.

Installera Ad-Aware SE personal och kör en scan. Kan vara cookies som "doubleclick.com" som ligger och spökar.
Citera
2008-04-12, 16:23
Bannlyst
okej.. jag prövade Ad Aware 2007 och Spy bot search and destroy, båda hittade nåra spywares men inget av dom fixade det.
Kan du rekomondera nån?
Citera
2008-04-12, 16:40
Medlem
Likvideras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $_$

Det kan ju vara dina musdrivrutiner också, min gamla Razer mus var jag tvungen att koppla ur/koppla tillbaks ibland efter omstarter.
Citera
2008-04-12, 16:48
Medlem
CP är en sjukdom, inte ett skällsord.
Citera
2008-04-12, 19:42
Medlem
927s avatar
du kan ju börja med att göra samma saker med nån annan mus och se det blir samma resultat då
Citera
2008-04-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe

cp är en hjärnförlamning ingen sjukdom
Citera
2008-04-13, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 927
du kan ju börja med att göra samma saker med nån annan mus och se det blir samma resultat då

smart, ska pröva

Citat:
Ursprungligen postat av hybbe

Har du inget bättre för dig än att spamma andras trådar med ditt off-topic skit? skaffa ett liv
Citera
2008-04-13, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hollihatten
cp är en hjärnförlamning ingen sjukdom

CP (Cerebral Pares) är en hjärnskada som orsakar i första hand muskelfunktionsstörningar... ingen hjärnförlamning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in