Vet ej om på nätet ... men en gång hade ? expressen ett rep om Jimi och Svenska sonen , jag läste text och bla bla , plötsligt fattade jag att bilden ej var på Jimi utan på Sonen .
Killen är en kopia av farsan . I intervjun sade J Hendrix manager : " det är inte bara det att killen exakt ser ut som Jimi , han luktar även som Jimi ".
Son till Jimi Hendrix, arbetslöshet och ruinerad, drömmer om att bli en kvinna
STOCKHOLM En del sanna historier är som dåliga romaner station med sin osannolika rad av motgångar. Precis som Henrik Daniel Sundquist James Hendrix, redovisas i Daily Mail på fredagen. Denna 32-årig man som bor i en liten lägenhet i tjugo minuter från centrala Stockholm. Arbetslösa, utfattiga på hans bankkonto, mal han svarta tankar hela dagen, ta emot besök av sin mor, Eva.
Ett fall tyvärr vanligt, tydligen. Och ändå hans berättelse är allt annat än vanlig. I juli 1967 faller Eva kär i en excentrisk musiker sitter mitt emot henne i spårvagnen. De ler, kärlek, tillbringa sommaren tillsammans. Sångaren i fråga är Jimi Hendrix. Varje gång konserter föra i Sverige, fann han Eva. "Han skickade mig sitt program i förväg, säger hon till Daily Mail. Jag bodde med mina föräldrar, som ogillade detta förhållande. Så vi träffades på hotellet. "Den 5 okt 1969, gav hon honom en son, James. Han kommer aldrig att se. Den 18 september 1970, dog han av en överdos i London. Eva är lanserar en rättegång och 1975, erkänner High Court faderskap till Sverige Jimi Hendrix.
390 miljoner €
Jimi far hörde inte på det sättet. Den svenska studien hade ingen verkan i USA, vägrar han att ge honom varje dollar en förmögenhet uppskattas till 390 miljoner €. Vid sin död, halvsyster till Jimi som ärver allt. Ett beslut ifrågasatta av James och en annan oäkta barn. Ärendet är fortfarande under behandling i domstol.
I hans lägenhet fylld med minnessaker från sin far, såg James mycket lite väntan. Förkastats av hans familj (förutom hans mamma) och hans vänner i skolan (som kallade honom en jävel), isolerade han gradvis från världen att leva i avskildhet i hemmet. Ondskan i hans hud, upptäckte han en ny identitet. Nu James bär klänningar med östrogen piller och går från Nicole. Till bestörtning av sin mor: "Detta är mycket svårt att acceptera för en mor, men jag börjar förstå det bättre. James säger att han alltid känt kvinna i en mans kropp, även om han verkligen förstod att för några år sedan. Han gick till en läkare och han nu tar hormoner för att hjälpa till att ändra. Jag tror att han planerar att genomgå en operation för att helt ändra kön. "
H*n finns på ratsit i alla fall som Sasha. Bor på Hedinsgatan i Stockholm. Jag såg honom då han var liten eftersom jag bodde i närheten när jag var tonåring. Han var nästan dråpligt lik sin pappa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!