2008-04-21, 12:31
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Svenne Berka bäst på plan!
Citera
2008-04-21, 12:35
Medlem
gusgooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twin Peaks
Handen på hjärtat .Gusgoose,tror du att Lance Armstrong aldrig har använt"doping"?
Jag VILL verkligen tro att han aldrig har gjort det men jag har blivit så otroligt besviken på flertalet idrottsmän och -kvinnor genom åren så jag känner mej väldigt ambivalent i frågan,,,,
Anyway Karelin hamnar framför LA i vilket fall som helst på min lista

Correct, åtminstone inte efter cancern.
Citera
2008-04-21, 14:45
Medlem
Knullkungens avatar
George Eyser, http://en.wikipedia.org/wiki/George_Eyser amerikansk gymanst som van sex medlajer inklusivve tre guld vid OS i st. Louis 1904. Han hadde träben.
Citera
2008-04-21, 15:16
Medlem
goboondocks avatar
Främsta prestation: Lance armstrong

Kändaste idrottsman: David Beckham

Jag menar, vilken vanlig människa börjar tävlingscykla ?!?!?!
Citera
2008-04-21, 15:26
Medlem
Tom Bradys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleinad
Golf är en väldigt bred företeelse med många utövare, inget snack om saken. Anledningen till att det inte platsar här är att det inte är en sport.

Helt rätt, jag menar vi lär ju ha minst 4.000.000 kubbutövare i Sverige, det blir ju inte en sport för det.
Citera
2008-04-21, 15:28
Medlem
Tom Bradys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gusgoose
Correct, åtminstone inte efter cancern.

Synd bara att de flesta av hans bästa hjälpryttare åkt dit, Landis, Hamilton och Heras. Om han själv inte var dopad efter cancern hade han i alla fall jävligt bra draghjälp av blåa dopingståget.
Citera
2008-04-21, 16:37
Medlem
gusgooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Brady
Synd bara att de flesta av hans bästa hjälpryttare åkt dit, Landis, Hamilton och Heras. Om han själv inte var dopad efter cancern hade han i alla fall jävligt bra draghjälp av blåa dopingståget.

Synd är det även att..
1) Det bevisar ingenting om Armstrong själv
2) Landis åkte dit 2006, alltså ett år efter att Armstrong slutat, och att han då tävlade i ett helt annat team
3) Heras testades positivt i Vueltan

Hade du orkat lägga fram de namn som verkligen har erkänt/bevisats använda doping medan dom cyklade under Armstrong så hade det hjälpt din trovärdighet. Exempel på det är Frankie Andreau
Citera
2008-04-21, 21:01
Medlem
Gumps avatar
Alla dårar som kört ett lopp i NASCAR ska ha ett hedersomnämnande. Skön musik i videon i allafall. Hardcore så det förslår.
http://www.youtube.com/watch?v=6UJ5j...eature=related

Craftsman Truck series
http://www.youtube.com/watch?v=gVjzbcvGsK0
Citera
2008-04-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goboondock
Jag menar, vilken vanlig människa börjar tävlingscykla ?!?!?!

I och med att det är en av de största sporterna i Europa så finns det en hel del.
Citera
2008-04-21, 23:17
Medlem
Tom Bradys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gusgoose
Synd är det även att..
1) Det bevisar ingenting om Armstrong själv
2) Landis åkte dit 2006, alltså ett år efter att Armstrong slutat, och att han då tävlade i ett helt annat team
3) Heras testades positivt i Vueltan

Hade du orkat lägga fram de namn som verkligen har erkänt/bevisats använda doping medan dom cyklade under Armstrong så hade det hjälpt din trovärdighet. Exempel på det är Frankie Andreau

Jo säkert att Heras och Landis fick för sig att testa doping för första gången när de var i 30-års åldern. Lite bevis kan man väl tycka är att Frankie Andreu i domstol vittnat om att både han och Armstrong tog doping så det känns ganska uppenbart vad Lance hållit på med. Dessutom känns det helt otroligt att han helt ren dominerat över personer som var eller med stor sannolikhet dopade under hans tourvinster, Rumsas (bekräftat, 3:a 02' senare diskad) och Ullrich (stor sannolikhet) och Basso (ytterst sannolikt). Man kan fylla på med Vinokourov och en del andra men jag tror min poäng har gått igenom.

Skönt att slippa Astana i touren i år, Bruynell och Puerto Contador kan åka och lura folk någon annanstans.

(medveten om att det börjar bli OT men jag är klar med inläggen i Armstrong frågan i och med detta).
Citera
2008-04-21, 23:23
Medlem
Maradona, Mike Tyson eller Michael Jordan, kanske. Finns säket många som är större/lika stora, men just dom gillar jag.

Jösses vad lite jag kan om sport när det inte rör sig om fotboll.
Citera
2008-04-22, 02:22
Medlem
Lance Armstrong utan tvekan.

Och alla jävla puckade idioter som påstår att han var dopad. Om han lyckades vara dopad så länge utan att åka dit så är han fan värd det ändå. Men så är inte fallet. Han var helt ren.
Senast redigerad av smackthat 2008-04-22 kl. 02:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in