Citat:
Ursprungligen postat av gusgoose
Synd är det även att..
1) Det bevisar ingenting om Armstrong själv
2) Landis åkte dit 2006, alltså ett år efter att Armstrong slutat, och att han då tävlade i ett helt annat team
3) Heras testades positivt i Vueltan
Hade du orkat lägga fram de namn som verkligen har erkänt/bevisats använda doping medan dom cyklade under Armstrong så hade det hjälpt din trovärdighet. Exempel på det är Frankie Andreau
Jo säkert att Heras och Landis fick för sig att testa doping för första gången när de var i 30-års åldern. Lite bevis kan man väl tycka är att Frankie Andreu i domstol vittnat om att både han och Armstrong tog doping så det känns ganska uppenbart vad Lance hållit på med. Dessutom känns det helt otroligt att han helt ren dominerat över personer som var eller med stor sannolikhet dopade under hans tourvinster, Rumsas (bekräftat, 3:a 02' senare diskad) och Ullrich (stor sannolikhet) och Basso (ytterst sannolikt). Man kan fylla på med Vinokourov och en del andra men jag tror min poäng har gått igenom.
Skönt att slippa Astana i touren i år, Bruynell och Puerto Contador kan åka och lura folk någon annanstans.
(medveten om att det börjar bli OT men jag är klar med inläggen i Armstrong frågan i och med detta).