• 1
  • 2
2008-04-11, 12:51
Bannlyst
Vad är värdet?
Citera
2008-04-11, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flippen74
Vad är värdet?
Pengar ? inte många ören hörru.. propavan suger
Citera
2008-04-11, 13:04
Medlem
Jensofswedens avatar
Haha förmodligen ingenting, du blir inte det minsta hög på det
Citera
2008-04-11, 13:07
Medlem
Pirats avatar
Ungefär samma som på alvedon
Citera
2008-04-11, 13:50
Medlem
fentssons avatar
Propavan är helt okej för mig att sova bättre på, men det är svårt att värde sätta en sådan svag medecin som är lätt att få utskriven.

Skulle kunna tänka mig mellan 2-5 kronor max för en 25mg tablett om ens det.

Mitt tips är att behålla dem och ta när du har det lite svårt att sova eller bara vill få lite extra sömn! Kanske vid länga resor i bus/tåg och flygplan osv!
Kan vara bra att ha om de funkar på en, annars så kan man bara ge bort dem till någon vän med sömnproblem!

Själv så kunde jag ta dem efter jag varit ute och festat, du kommer hem vid 05.00-06.00 och är nästan nyckter. Då tog man ett par för att kunna slappna av lite bättre och slippa ligga och och vrida sig fram och tillbaks som jag brukade göra!

Hur som helst, säljer du till en som inte vet mer än att det är en sömtablett så kanske du kan lura dem på 5-20kr tabletten! För säljer du för 20 kronor tabletten så bara måste det vara bra!
Citera
2008-04-11, 14:00
Bannlyst
Skulle inte ens betala 1kr styck. För dom där kastar dom ju en hos doktorn, och inte boostar dom nån annan drog, så värdelösa på svartamarknaden.

mvh
Senast redigerad av Gimpen- 2008-04-11 kl. 14:12.
Citera
2008-04-11, 14:40
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Vad menar du ?

Folk driver och jävlas med dig eftersom propavan har noll knarkvärde. Pillrena har förmodligen mindre värde än vad man betalar på apoteket www.fass.se
Citera
2008-04-11, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Folk driver och jävlas med dig eftersom propavan har noll knarkvärde. Pillrena har förmodligen mindre värde än vad man betalar på apoteket www.fass.se
Det där resonemanget saknar all verklighetsförankring, läkarna kastar knappast Propavan efter en om man nämner sömnprb vid första besöket.
Citera
2008-04-11, 15:05
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Det där resonemanget saknar all verklighetsförankring, läkarna kastar knappast Propavan efter en om man nämner sömnprb vid första besöket.

Jo i princip. Fan kan du ge dig? Här försöker man vara shysst och förklara hur det ligger till...
Alla svar du har fått hitills säger att det i princip inte finns någon svart marknad för propavan.

Edit: Gillar knark, har sömnproblem då och då men jag skulle inte ta dom gratis.
Citera
2008-04-11, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jo i princip. Fan kan du ge dig? Här försöker man vara shysst och förklara hur det ligger till...
Alla svar du har fått hitills säger att det i princip inte finns någon svart marknad för propavan.

Edit: Gillar knark, har sömnproblem då och då men jag skulle inte ta dom gratis.

#Pillrena har förmodligen mindre värde än vad man betalar på apoteket www.fass.se#
Den här meningen tolkade jag som att du menade att vem som helst kan få det utskrivet och att det är värdelöst.
Men som ovan skrev om "Pundar Roffe" vill ha hjälp med sömnen, så i händelse att han skulle överhuvudtaget erbjudas något, så är nog Propavan betydligt troligare än Rohypnol.

Sen är det väl synd att du fått sådan smak för knark.

Mvh
Citera
2008-04-11, 15:32
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
#Pillrena har förmodligen mindre värde än vad man betalar på apoteket www.fass.se#
Den här meningen tolkade jag som att du menade att vem som helst kan få det utskrivet och att det är värdelöst.
Men som ovan skrev om "Pundar Roffe" vill ha hjälp med sömnen, så i händelse att han skulle överhuvudtaget erbjudas något, så är nog Propavan betydligt troligare än Rohypnol.

Mvh

Då tolkade du mig i princip rätt. Är betydligt mer intresserad av att köpa Kåvepenin om du har till ett bra pris

edit: en bra indikator på om det är skit eller inte är om du har fått några erbjudanden via pm ...
Citera
2008-04-11, 18:52
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:

Mvh

Propavan ÄR värdelöst i den bemärkelsen att det inte har något ekonomiskt värde. Du kan inte sälja Propavan till någon annan, helt enkelt.

Beträffande dina teorier att inte vem som helst kan få Propavan så har du fel även där. Det är en medicin som är extremt lätt att få ut och man behöver ofta inte ens gå till en doktor utan kan få den av en sköterska.

Propavan kan vara en ganska bra sömntablett, men något försäljningsvärde har den inte. Det är svaret du söker, för du ville väl ha ett korrekt svar när du ställde din fråga?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in