2008-04-11, 02:53
Medlem
Emetofilias avatar
Vetifan om jag kommit rätt nu, eller om jag borde valt [Fildelning] (i så fall ber jag moderator skicka tråden vidare), men frågan är nu så här att jag har tankat Microsoft.Windows.XP.Media.Center.Edition.2005.SWE .KLEPTOMANiAC... Kommer MCE-installationen omformatera hårddisken jag sitter på, eller kommer det bara att läggas in i XP't jag kör på? Har nyckel och allt redo, men är lite nojig.
Citera
2008-04-11, 03:27
Medlem
SparTyres avatar
I Windows XP-installationer får man välja själv, men varför ska du lägga in ett ytterliggare Windows XP än det du redan har?
Citera
2008-04-11, 15:41
Medlem
Emetofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparTyre
I Windows XP-installationer får man välja själv, men varför ska du lägga in ett ytterliggare Windows XP än det du redan har?

Spexa, baby. Nah, det är mer för att jag känner suget efter att multimediamaxa mitt XP.
Citera
2008-04-12, 01:08
Medlem
Emetofilias avatar
Frågan lyder än:

Kommer MCE-installationen omformatera hårddisken jag sitter på, eller kommer det bara att läggas in i XP't jag kör på? Har nyckel och allt redo, men är lite nojig.
Citera
2008-04-12, 01:28
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emetofilia
Kommer MCE-installationen omformatera hårddisken jag sitter på, eller kommer det bara att läggas in i XP't jag kör på? Har nyckel och allt redo, men är lite nojig.

Läs SpareTyres inlägg em gång till och läs HELA
Citera
2008-04-12, 11:04
Medlem
du kommer att få två xp installerat och sen får du välja vilken du ska köra när du startar datorn
tex en windows xp home
och en windows media edition
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in