2008-04-11, 13:51
Medlem
Hirvis avatar
Allts det handlar inte om att hooka up tjejen i frga, det handlar om lite humoristiska komplimanger man kan sga, grejen r ju den att vi redan hller p lite, jag tycker bara det r en kul sida av mig sjlv att sitta och sms:a lnga sms med synonymer fr hur bra hon r typ, med glimten i gat.

(Min idol r Tom petty, s "Du r nstan lika viktig fr mig som Tom petty och Kebab" r ju en komplimang fr ngon som knner mig och vet om mitt vertande av kebab och verlyssnande av Tom petty)

Lista p lite smriga komplimanger bara, jag r smart nog att frst att dom inte kommer g hem p krogen 9/10 gnger.
Citera
2008-04-11, 17:18
Bannlyst
Jag ger aldrig tjejer komplimanger. Det r tjejen som ska visa sitt intresse och ge mig komplimanger och det fungerar.
Citera
2008-04-11, 20:01
Medlem
Indianpundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag tnkte mer p lite halvgulliga komplimanger som r komplimanger och inte "hook-up-lines"

"du r stare n socker blandat med sirap i outspdd saft"

Det dr r vl bara extreeeeeeeemt patetiskt? jag skms bara jag lser den dr texten
Citera
2008-04-11, 20:16
Medlem
OggeOJs avatar
Nice rack.

Ska jag vara rlig fungerar spontana grejor bttre. Hatar brudar som inte kan tnka ut eget..
Citera
2008-04-11, 21:24
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Allts det handlar inte om att hooka up tjejen i frga, det handlar om lite humoristiska komplimanger man kan sga, grejen r ju den att vi redan hller p lite, jag tycker bara det r en kul sida av mig sjlv att sitta och sms:a lnga sms med synonymer fr hur bra hon r typ, med glimten i gat.

(Min idol r Tom petty, s "Du r nstan lika viktig fr mig som Tom petty och Kebab" r ju en komplimang fr ngon som knner mig och vet om mitt vertande av kebab och verlyssnande av Tom petty)

Lista p lite smriga komplimanger bara, jag r smart nog att frst att dom inte kommer g hem p krogen 9/10 gnger.

Du mste va oskuld, annars faller min vrldsbild ihop.
Citera
2008-04-12, 00:28
Medlem
Sine curas avatar
Skulle du kunna be dina brst att sluta stirra p mina gon?
Citera
2008-04-12, 02:55
Medlem
Kommer du hit ofta?

Den r bra fr den r s jvla tydligt gammal/dlig att tjejen oftast frstr att den r ironisk. Om de inte frstr att man r ironisk vntar man p deras svar och gr drifrn.
Citera
2008-04-12, 02:59
Medlem
Frga var hon trnar....
Citera
2008-05-03, 01:23
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Store vålnaden
Jag ger aldrig tjejer komplimanger. Det r tjejen som ska visa sitt intresse och ge mig komplimanger och det fungerar.

Ehhhhhhh c'mon? Klart som fan ska man ge kvinnor komplimanger och dessutom diskreta komplimanger. Jag kan sga till en tjej p jobbet, har du gjort slingor? Det blev fint! Det fr henne att knna sig extra fin ett par dagar. Speciellt nr det kommer frn en kille som mig dessutom.

Du borde nog ta lite lektioner hos Dr.Love.
Citera
2008-05-03, 02:18
Medlem
Citat:
"Du r snyggare n Pamela anderson nstan"

Ja allts, jag suger p det egentligen, upp till er att komma p fler "punchlines" nu gott folk.

Old men bra som fan Var kreativ. Denna kommer du f reaktion frn, men se till att sga den ett tag efter du har snackat med henne.. Inte en bra ppningsfras - Men hey ger du rummet / stllet s kan du sga va fan du vill.
Citera
2008-05-03, 02:18
Bannlyst
Jag gillar inte/brukar inte ge komplimanger till folk, samtidigt som jag inte tycker om att f komplimanger heller. Det r liksom whatever men en tjej jag dejtade fr ett tag sen dissade mig genom att byta nummer/bryta all kontakt helt pltsligt utan att ens sga till mig, varfr ? Jo, jag gav henne inte komplimanger....fy fan vad cklad jag blev, jag menar en 23 rig kvinna som dissar fr en sn grej. Tur att vi inte gick lngre n s, fast hon hade inte s mnga vnner och jag var misstnksam frn brjan liksom...varfr hade hon inga vnner ? Hennes egoism och att allt ska kretsa runt henne fr folk att trttna p henne ? Damn right
Citera
2008-05-03, 02:35
Medlem
ZyreX_86s avatar
Citat:
Jag tnkte mer p lite halvgulliga komplimanger som r komplimanger och inte "hook-up-lines"

"du r stare n socker blandat med sirap i outspdd saft"

Skulle jag hra den dr repliken s skulle jag till en brjan bli frvirrad och brja skratta hysteriskt efter ngon sekund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in