En undran ja klurat på länge.. men känner mig Modig nu att ställa frågan!
Hur bär ni er åt för att öppna dessa 1 ml ampar?
Det har nämligen börjat gå hårt åt köksknivarna här hemma.. Och att knäcka dem med händerna utan att såga dem först är ingen bra idé.. (nämligen testat och resultat blev. Massa krossat glas och olja över händerna)
Det har nämligen börjat gå hårt åt köksknivarna här hemma.. Och att knäcka dem med händerna utan att såga dem först är ingen bra idé.. (nämligen testat och resultat blev. Massa krossat glas och olja över händerna)
Så hur bär ni er åt??
Ja du, har också lyckats skära upp handen. Men ta en t-shirt eller en handduk runt och knäck, funkar utmärkt för mig.
Lägger dom i kökshanduken och knäcker. Funkar kalas varje gång. Får du bara in rätta knycket så. Fast som sagt med en liten skåra i så blir det ju ännu enklare.
Editostade samtidigt som wiiili
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!