2008-04-10, 11:59
Medlem
Pussycuts avatar
Jag vet inte riktigt om detta är rätt ställe, men jag har en fråga, det är så att jag är väldigt lättskrämd. om någon knackar (lagom hårt) så hoppar jag 3 meter upp. Samma sak gäller om jag diskar. det är för höga ljud så jag blir rädd hela tiden. Finns det något man kan göra för att bli av med detta?

Är det någon mer som har det såhär?
2008-04-10, 12:54
Bannlyst
mbäh. Låter som en riktigt påträngande tjacknoja.

Psykologiforumet hör nog den här tråden hemma i, det finns även något som kallas för psykakuten tror jag.

OnT: Jag fick såna där skumma biverkningar av medicinen Seroquel, gick stötar genom kroppen så fort nån knackade på dörren, osv.
2008-04-10, 14:00
Medlem
Jag har precis samma problem, känns som jag ska dö av hjärtsvikt varje gng en bildörr smäller igen bakom mig eller dylikt. Det är förjavligt jobbigt men jag har alltid trott att det beror på mina skarpa sinnen haha :P

Har inget med knark att göra för har varit såhär så långt som jag kan minnas.
2008-04-10, 14:07
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussycut
Jag vet inte riktigt om detta är rätt ställe, men jag har en fråga, det är så att jag är väldigt lättskrämd. om någon knackar (lagom hårt) så hoppar jag 3 meter upp. Samma sak gäller om jag diskar. det är för höga ljud så jag blir rädd hela tiden. Finns det något man kan göra för att bli av med detta?

Är det någon mer som har det såhär?

Söker du en drog för tillståndet eller varför postar du här? "Medicin och hälsa" eller "psykologi" kanske passar bättre?

Hade en polare som var som dig. Grejen var att han skrämde upp mig med rätt ofta. Typ han skrek till och man blev också rädd
2008-04-10, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Söker du en drog för tillståndet eller varför postar du här? "Medicin och hälsa" eller "psykologi" kanske passar bättre?

Hade en polare som var som dig. Grejen var att han skrämde upp mig med rätt ofta. Typ han skrek till och man blev också rädd

Fyfan, min farsa är likadan. Vilket jävla helvete det var att övningsköra med honom, när man låg på motorvägen och var lagom nervös så kunde han helt utan förvarning bara skrika WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ och rycka tag i ratten. Jävla idiot
2008-04-10, 17:23
Medlem
nobbe82s avatar
Jag har samma problem och jag är säker på att det har med min panikångest att göra. Lider du av depression?
2008-04-10, 17:46
Medlem
Ett Hunds avatar
Det här har ingenting med Övriga droger att göra.

Sök dig hit istället: http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=80

Låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in