• 1
  • 2
2008-04-09, 19:44
Medlem
Jag och exet har inga större problem med varandra. Nyligen frågade hon vad jag önskade mig i födelsedagspresent och då kom jag på att ett redigt knull var det jag önskade. Fast jag sa inget.

I min värld känns idén strålande, men gör jag fel? Jag skiter i om jag får ett nej, och exet är inte av den bryda typen så det skulle säkert vara möjligt.

Just knulleriet var det som funkade och jag tror att även hon skulle ha glädje av lite närkontakt.

så vad säger panel? Kan man önska sig sex i födelsedagspresent?
Citera
2008-04-09, 19:45
Medlem
Klart man kan! Säg att du inte har fått något på jättelänge, så kan jag garantera dig att du får lite
Citera
2008-04-09, 21:39
Medlem
Första spontana tanken är att det känns lite bajsnödigt, varför ska du önska dig bra sex för pöjk? det är nåt du borde ha årets alla dagar, inte bara när du fyller år.
Betänk sedan att din flickvän kommer undan ganska billigt, vad gav du henne i present? ja, just det...
Citera
2008-04-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfetti
Första spontana tanken är att det känns lite bajsnödigt, varför ska du önska dig bra sex för pöjk? det är nåt du borde ha årets alla dagar, inte bara när du fyller år.
Betänk sedan att din flickvän kommer undan ganska billigt, vad gav du henne i present? ja, just det...

Men det var ju hans EX?
Citera
2008-04-09, 21:44
Bannlyst
Klart man kan, det är ju en alldeles utomordentligt bra födelsedagspresent. Fyller snart år själv, då blir det till att fira...
Citera
2008-04-09, 21:45
Medlem
Hinta lite finurligt om att du bara önskar dig en "riktigt mysig kväll tillsammans" eller önska dig mer specifikt en "romantisk middag på tu man hand" eller något liknande. Hon får ge dig en present, du får ditt sex, alla är nöjda.

EDIT: Haha, såg nu att det var ditt ex.. oh my.. kanske en lite diskretare hint är på sin plats om du fortfarande är inne på det här spåret!
Citera
2008-04-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cizzi
Men det var ju hans EX?

I stand corrected.
Hmm, knepigt...jag...ehrm...ska bara...
Citera
2008-04-09, 21:52
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Jag önskade mig ett blåsjobb i födelsedagspresent av min flickvän.
Fick det också.
Citera
2008-04-09, 21:54
Medlem
master_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hr.Johansson
Jag önskade mig ett blåsjobb i födelsedagspresent av min flickvän.
Fick det också.

Slöseri på födelsedagspresent ju Det får man ju var och varannan dag annars.
Citera
2008-04-09, 21:55
Medlem
micaeles avatar
Sex kan man aldrig få för mycket av. Och får man önska sig det i present ska man se till att ta i ordentligt.
Vad hade ni önskat er?
Citera
2008-04-09, 22:18
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfetti
En Porsche
Jaja, förlåt mitt dåliga sätt att formulera mig.
Vad hade ni önskat er på eder födelsedag, i sexväg?
Citera
2008-04-09, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky Luke
Att önska sig ett knull är ju lite trist, får man ju jämt. Önska dig nåt lite mer udda som kräver mer uppoffring så att hon visar vad du betyder för henne.

Det är FORTFARANDE hans EX. Fan, kan killar inte läsa eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in