2008-04-09, 08:57
Medlem
Allts jag har just ...drabbats av Vista OS:et. s har jag Word-skivan frn tidigare tillvaron med Windows 98:2; p en annan dator. -Kan ngon bertta stegen fr att installera Word programmet p Vista-datorn.

Allts jag startar Vista till att jag har Vistas Skrivbord p bildskrmen. Faktiskt har jag ...p ntt vis? ndrat Vista-skrivbordet till vad som heter det klassiska Skrivbordet, detta som jag hade till 98:2.
Jag lgger i skivan i lsaren ...men sen hnder visst ingenting? Och jag hittar inte skivan ..p de olika ikonerna.

....tackar p frhand.
Citera
2008-04-09, 10:13
Medlem
Vad jag vet s funkar inte det gamla word till vista.
Citera
2008-04-09, 11:22
Medlem
TACKAR FR TIPS, ...MEEEN!

jo d, det gr alldeles ....tror jag i alla fall? utmrkt att kra Worrd 2000 till Vista.
Dvs. jag HAR lyckats installera gamla word 2000 i min dator till Vista. -Tills att detta nu krnglar. s att jag inte kommer ihg hur jag bar mig t att instalera.
Nu nr jag hade tnkt att ter-installera fr att komma ver krnglet. Sannolikt, att jag bara startade Vista och bara satte in wordskivan i lsaren, .. s hnde ntt i datorn som nu inte hnder!

Men alls ocks, om jag har en skiva med ntt program och stter in skivan i lsaren, -vad skall d normalt hnda i datorn? Och vad skall jag gra?
Med gamla operativsystemet 98:2 kom ju en sida upp p bildskrmen fr skivans program och att jag sedan fick klicka fr att installera. ..men allts nu hnder inte ett jota.

...tackar p frhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in