Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenaline976
Vilka var alla dessa gäng i Östersund under 90-talet? Några aktiva nu?
Seven Sins MC
Outlaws MC
Mongols MC?
Templar Knights MC?
Torvalla kickers
Sevens Sins är från S-vall, ja de är aktiva, om de "gör något" vet jag inte, jag känner dem som trevliga gubbar och har inget behov av att snoka runt. (jag gillar dem och det är allt jag har att säga om dem!)
Outlaws fanns väl egentligen inte, det enda de lyckades uppnå var att spela Allan och inse att 1%-diamanten inte har något värde i sig själv! (de insåg att den tjuga bärsen skulle kosta var ett betydligt lindrigare pris än kostnaden för att säga "Fuck you, I'm Outlaw, I don't pay!!!" skulle vara)
Mongols i Ö-sund? Du menar de som sprang till media och grät för att de inte kom in på krogen med västen på...? (att de inte ens lyckades etablera ett chapter i en stad helt fri från 1%'are torde säga det mesta om hur mycket 1%'are de var!)
Mongols polisanmäler krögare:
https://www.ltz.se/artikel/mc-gang-polisanmaler-krogare
Templar knights har lika mycket att göra i en tråd om "Organiserad brottslighet" som en tidningsannons av sorten; "Välkommen till livet Sandra, född den 25:e Juli 2024" har.
Torvalla kickers, hört talas om, känner ingen av dem eller ens någon som råkat illa ut p.g.a. av dem... (känns mer som något någon slyngel använde sig av för att spela tuff; "Eyh, brushan, min brusha är ledare för Torvalla Kickers du vet, passa dig, fan!!!!)
Därmed inte skrivet att de enbart var ett fantasifenomen, men, de var nog större i folks sinnen än de var i realiteten! (som när Lill-Westis - R.I.P. - käftade och slapp åka på däng genom att påpeka vem hans brorsa var!)