2008-04-09, 14:57
Medlem
Gurlies avatar
Blir det nå Reclaim?
Citera
2008-04-09, 15:06
Medlem
goE-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsfu
...varför vill ni moderater då komma och privatisera sjukvården? Är det kul att se människor lida?

Heheh. Japp, moderaters strävan med privatisering är att få fler att lida. Du förstår att i Sverige har vi två sorters partier. Vi har partierna på vänsterflanken som är de goda och vill göra Sverige bättre, samt de ondskefulla till höger vars primära syfte är att försämra landet, skapa en sämre situation för svenskarna och få fler att lida mer.
Citera
2008-04-09, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xsfu
Alla är ju inte sådana? Om en svart man stjäl betyder det att alla svarta stjäl? Moderaterna vann endast genom sin "nya arbetarpartiet" propaganda. Sverige har varit socialdemokratiskt i evigheter("diggar" VP själv.) och vi är ett fruktansvärt bra land jämfört med andra, varför vill ni moderater då komma och privatisera sjukvården? Är det kul att se människor lida?
Du är 14 eller? Du förstår inte att privata alternativ behövs! Wake up and smell the coffe! Jo alla dessa vänsterpatrask som demonstrerar är mer elelr midre sjuka i huvet!
Citera
2008-04-09, 16:54
Medlem
djyooos avatar
hoppas det blir RTC i år!!!
Citera
2008-04-09, 17:03
Medlem
LillGrevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseud0nym
Funderade precis på att öppna denna tråd själv! Jag ska, såvida min eventuella baksmälla tillåter det, demonstrera. Har inte bestämt mig för med vilka, jag är före detta UV:are, men Ohly är auktoritär och otäck. Känns inte helt okej att stöda honom, även om jag röstar på V i brist på bättre. Hur är det med SUF i Linköping?

Kommer nog att köra demo tillsammans med SAC i norrköping. Maila och fråga dem linkoping@suf.cc
Citera
2008-04-09, 17:59
Medlem
Snart är det alltså dags för Socialdemokraterna att demonstrera mot det samhälle man styrt över mer eller mindre oavbrutet i sjuttio år

Det är också dags för den "vetenskapliga" och "solidariska" vänstern att förstöra vandalisera och förstöra på stan
Citera
2008-04-09, 19:51
Medlem
1:aHjälpens avatar
skulle man kunna bryta ut reclaim the city tråden?
Citera
2008-04-09, 22:11
Medlem
che_danis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Japp, ganska snart är det 1:a maj, och det innebär självklart demonstrationer och annat skoj! Så, vad ska du göra på 1:a maj? Reclaima? Demonstrera med SUF? Med UV/V? Eller med Sossarna?

Berätta vad som händer på just din ort!

/saprofyt.
Varför skulle man vilja göra det, förstår inte längre?
Vore inte bättre att skapa en organisation som verkligen stod bakom dig?
Citera
2008-04-10, 00:36
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che_dani
Varför skulle man vilja göra det, förstår inte längre?
Vore inte bättre att skapa en organisation som verkligen stod bakom dig?

Nu förstår jag inte riktigt...
Citera
2008-04-10, 00:36
Medlem
Gurlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
This is madness! Madness? THIS IS RECLAIM THE CITY......

Fan vad meningslöst det är att gå ut att dunka rutor.. fast iofs.. en av era kusiner vid namn Goebbels hävdade ju att all publicitet är bra publicitet.

Jag håller med om att krossa rutor är totalt onödigt, men när man samlas och dansar till musiken o går längsmed gatorna etc är en riktigt ball upplevelse.
Citera
2008-04-10, 06:56
Medlem
TrialByErrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1:aHjälpen
skulle man kunna bryta ut reclaim the city tråden?
Eller så diskuterar man i den redan befintliga RTC tråden.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=434881

/Mod
Citera
2008-04-10, 09:37
Bannlyst
Ni kan gå där 1:a maj och tro att någon bryr sig. Alla avskyr Afa och liknande rörelser! Alla tom journalister börjar vända kappan! Ni är TRASH!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in