Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Kul att vänstern och foliehattarna på vaken.se gillar varandra

Det är lite konstigt egentligen, banden till den nationella rörelsen, med Adelskogh och Nexus borde vara starkare.
Oavsett vad så är det ju skojigt när vaken är en del av arret Socialistiskt forum och det antifascistiska föredraget ställs in, samtidigt som Juri Lina i en annan del av ABF-huset sitter i publiken och menar på att 9/11 väl ändå inte är
den största konspirationen bland krigspropagandans utbud