2008-05-02, 21:44
  #349
Medlem
kenth44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmelodi
Vad gjorde vaken.se i Kungsträdgården? Jag såg att de stod där med en banderoll och pratade med Revolution.

http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=238
Vilka djävla muppar alltså.
Citera
2008-05-02, 21:57
  #350
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenth44
http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=238
Vilka djävla muppar alltså.
Wojne, jag är tvingad att hålla med dig här. Sicka djupingar, frågan är ju vilka som är på frigång och vilka som är deras vårdare på bilderna?

/mvh ikh
Citera
2008-05-03, 00:27
  #351
Medlem
bananjuices avatar
Alltså, vaken "ger mig ilska". Fast de kan vara lite roliga, kenth, tänk gubben på irland-föredraget.

Själv var jag i Prag och snubblade faktiskt över deras syndikalistiska första maj-tåg. De uppgick till ungefär 200 personer, men följdes av ungefär lika många snutar. Dessutom såg jag en rolig sticker på vilken det stod; "This is ANTIFA", som i this is sparta. Då skrattade jag för mig själv.
Citera
2008-05-03, 00:29
  #352
Bannlyst
"Idag den 1:a maj 2008 är det exakt 232 år sedan den esoteriska orden Illuminati skapades av Adam Weishaupt. "

Och hör sen!
Citera
2008-05-03, 09:27
  #353
Medlem
Allt_är_tagets avatar
De formades 1776. Det är ju allmän information. Finns ni Bayerska arkivet också.

Så att just den meningen skulle vara något att garva om även om de inte har ett piss att göra med arbetarörelsen är ju inte direkt befogat.
Citera
2008-05-03, 10:23
  #354
Medlem
vaken.se visar hur otroligt påverkade vi i sverige är av amerika. den amerikanska radikala rörelsen har förlorat sig fullständigt i konstiga konspirationsteorier sedan nineeleven. jättekonstiga teorier grundade runt retuscherade bilder på kollapsande höghus och hemliga sällskap.

var bara en tidsfråga innan amerikaniserade radikala skulle börja förpesta det svenska klimatet också.
Citera
2008-05-03, 11:28
  #355
Medlem
kenth44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freydis
vaken.se visar hur otroligt påverkade vi i sverige är av amerika. den amerikanska radikala rörelsen har förlorat sig fullständigt i konstiga konspirationsteorier sedan nineeleven. jättekonstiga teorier grundade runt retuscherade bilder på kollapsande höghus och hemliga sällskap.

var bara en tidsfråga innan amerikaniserade radikala skulle börja förpesta det svenska klimatet också.
Nej, vi är inte influerade ett skit av deras konspirationstokerier. Det handkar om 10 pers som kuppade v:s tåg, inget mer.
Citera
2008-05-03, 12:43
  #356
Bannlyst
På vilka sidor kan man hitta andra rapporter, har det kommit ut några filmer än?
Syndikalisternas soliga och sorgliga samling på Sergels torg:
http://tinypic.com/view.php?pic=2hdr593&s=3
Citera
2008-05-03, 12:47
  #357
Medlem
Kul att vänstern och foliehattarna på vaken.se gillar varandra

Det säger väl något om det intellektuella läget hos vänstern. Är det USA-hatet som förenar?
Citera
2008-05-03, 12:51
  #358
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Kul att vänstern och foliehattarna på vaken.se gillar varandra

Det är lite konstigt egentligen, banden till den nationella rörelsen, med Adelskogh och Nexus borde vara starkare.

Oavsett vad så är det ju skojigt när vaken är en del av arret Socialistiskt forum och det antifascistiska föredraget ställs in, samtidigt som Juri Lina i en annan del av ABF-huset sitter i publiken och menar på att 9/11 väl ändå inte är den största konspirationen bland krigspropagandans utbud
Citera
2008-05-03, 12:51
  #359
Medlem
kenth44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmelodi
På vilka sidor kan man hitta andra rapporter, har det kommit ut några filmer än?
Syndikalisternas soliga och sorgliga samling på Sergels torg:
http://tinypic.com/view.php?pic=2hdr593&s=3
En film från SAC-tåget är på gång...

Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Kul att vänstern och foliehattarna på vaken.se gillar varandra

Det säger väl något om det intellektuella läget hos vänstern. Är det USA-hatet som förenar?
Snarare vaken.se som vill att vänstern ska gilla dom... Tror faktiskt knappt någon bryr sig ens att de är där. Vid SAC-tåget hade de nog inte tolererats i.a.f. Om inte annat hade inte jag gjort det
Citera
2008-05-03, 12:53
  #360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Kul att vänstern och foliehattarna på vaken.se gillar varandra

Det säger väl något om det intellektuella läget hos vänstern. Är det USA-hatet som förenar?

Hm, det som är kul är väl snarare att du inte verkar vara läskunnig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in