Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2013-07-07, 06:50
  #181
Medlem
Deprimeradsnubbes avatar
Jävligt intressant läsning, tappade hakan när jag läste "det här fortsatte i ca:15 dagar till"


Jag kan knappt ta en 2 dagars. Gillar inte alkohol heller, orkar inte festa länge alls utan speed.



Här är del 2 btw: https://www.flashback.org/t696257
__________________
Senast redigerad av Deprimeradsnubbe 2013-07-07 kl. 06:57.
Citera
2013-07-07, 13:55
  #182
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deprimeradsnubbe
Jävligt intressant läsning, tappade hakan när jag läste "det här fortsatte i ca:15 dagar till"


Jag kan knappt ta en 2 dagars. Gillar inte alkohol heller, orkar inte festa länge alls utan speed.



Här är del 2 btw: https://www.flashback.org/t696257

Nej jag vet inte heller hur jag orkade supa så mycket som jag gjorde på den tiden.
Citera
2013-07-07, 14:14
  #183
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Nej jag vet inte heller hur jag orkade supa så mycket som jag gjorde på den tiden.

Var bara tvungen att läsa den här igen och blev väldigt nyfiken. Vad gör du nu för tiden TS? Hur ser dina alkoholvanor ut nu?
Citera
2013-07-07, 14:47
  #184
Medlem
ragingcows avatar
Väldigt intressant läsning, kanske det mest intressanta på hela forumet! tycker att det lät trevligt när du krökade med den där gamla gubben.
Citera
2013-07-07, 14:55
  #185
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Var bara tvungen att läsa den här igen och blev väldigt nyfiken. Vad gör du nu för tiden TS? Hur ser dina alkoholvanor ut nu?

Jag dricker sällan nuförtiden. Men nykter och drogfri är jag inte.
Citera
2013-07-08, 16:41
  #186
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Väldigt intressant läsning, kanske det mest intressanta på hela forumet! tycker att det lät trevligt när du krökade med den där gamla gubben.

En man som trots sitt stora intag av alkohol, säkert drack han varje dag, men ändå inte ha några problem av det. Den uppfattningen fick jag av honom.

Men jag har stött på några människor i livet som ligger skyhögt över gränsen över vad måttligt intag innebär. Men ändå sköter dom sitt arbete och ser utåt sett ut som en svensson
Citera
2014-07-26, 01:29
  #187
Medlem
Den bästa rapporten på forumet om den kanske minst intressanta "drogen".
5/5 Fantashots. (Helst citron/apelsin )

Du är ju en riktig liten stjärna du.
Citera
2014-07-29, 21:25
  #188
Medlem
ReVarres avatar
Alkohol är en av de drogerna jag gillar minst. Fy fan för "bakfyllan".. varför kallas de ens det? Det är en avtändning. Kroppen skriker verkligen efter en fylla. Det kan inte vara nyttigt.

5/5 roppade flaskor sprit får du av mig.
Citera
2014-07-31, 02:08
  #189
Medlem
Galet hshs5/5
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback