Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-08, 12:16
  #13
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
http://www.ostragymnasiet.se/personal_guney.html

Är det rätt familj jag hittat (baserar mina uppgifter på att johnny_62 ska ha rätt om adressen) så är detta mamman. Fan vad mycket verkligare det blir när man ser bild på dom
ja det där är då den enda familjen jag kunde hitta igen som bor på den aktuella vägen där åldrarna och kön stämmer in på 3 stycken..
Citera
2008-04-08, 12:18
  #14
Medlem
Tuesdays avatar
Varför hänga ut bilder på dotter och mor, överlevande brottsoffer (om än med livshotande skador)? Och när ni inte ens är säkra på vilka offren är? Jag tycker att man kan visa respekt. Även på FB.
Citera
2008-04-08, 12:18
  #15
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
ja det där är då den enda familjen jag kunde hitta igen som bor på den aktuella vägen där åldrarna och kön stämmer in på 3 stycken..

Ja, hittade ingen annan jag heller.... Undrar om det är nån dåre som blivit troggad av Arboga. och Lisjömorden...
Citera
2008-04-08, 12:19
  #16
Medlem
Troaës avatar
Ni som frågar er vad det är som håller på att hända i vårt samhälle; är ni BLINDA??? Givetvis medför invandringen en sänkt moral hos människor eftersom de flesta invandrare verkar komma från ställen där moral inte existerar överhuvud.

De flesta våldsbrott eller brott som indikerar noll moral har och kommer alltid att representeras högre hos de kulturella grupperna. Tyvärr ett faktum. (Eller kanske en indikering på att de inte borde vara här?)

Citera
2008-04-08, 12:20
  #17
Medlem
Tuesdays avatar
Ja vi kör ut alla invandrare så hade barnen i Lisjö, Stjärnsjön och Arboga levt.
Citera
2008-04-08, 12:23
  #18
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Ja vi kör ut alla invandrare så hade barnen i Lisjö, Stjärnsjön och Arboga levt.

Om moralen hos gemene Svensk hade varit högre så ja, varför inte?

Nu blir det ju lite svårt att åka tillbaks i tiden och ångra misstaget, men jag tror ändå att jag ligger ganska nära sanningen, även om den svider för vissa.

Citera
2008-04-08, 12:31
  #19
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Varför hänga ut bilder på dotter och mor, överlevande brottsoffer (om än med livshotande skador)? Och när ni inte ens är säkra på vilka offren är? Jag tycker att man kan visa respekt. Även på FB.
Vilka ni..
Jag har då inte hängt ut nån med vare sig namn eller bild, utan bara konstaterat att det bara finns en familj som stämmer in som bor på den aktuella vägen..
Citera
2008-04-08, 12:39
  #20
Medlem
Gunay är väl ett kurdiskt namn? I så fall är det ju inget förvånande med försök till hedersmord heller så det kan mycket väl stämma
Citera
2008-04-08, 12:49
  #21
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Vilka ni..
Jag har då inte hängt ut nån med vare sig namn eller bild, utan bara konstaterat att det bara finns en familj som stämmer in som bor på den aktuella vägen..

Är jag som hängt ut dom.... Ska se om det går att ta bort det, vill inte att nån tar illa upp. Har bara fått uppfattningen om att det är så det går till här (har mest hållt till i Arbogatråden där bilder på offer och anhöriga blev utlagda på en gång)
Citera
2008-04-08, 12:50
  #22
Medlem
ooooos avatar
Var för sent att ändra i mitt första inlägg...
Citera
2008-04-08, 12:52
  #23
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
Är jag som hängt ut dom.... Ska se om det går att ta bort det, vill inte att nån tar illa upp. Har bara fått uppfattningen om att det är så det går till här (har mest hållt till i Arbogatråden där bilder på offer och anhöriga blev utlagda på en gång)

Fast nu handlar det ju om invandrare och då skall man av princip inte outa, detta borde du ha vetat om du följt med i Svensk media!

Citera
2008-04-08, 12:53
  #24
Medlem
Skogås som område säger en del...

Om det nu var ett hedersmord så kan man undra vad det var som ligger bakom. Hon kanske börjat få västerländska ideal, kanske börjat raka av sig mustaschen för att protestera mot släktens förtryck...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback