2020-01-02, 17:06
Medlem
tjenaretjenares avatar
Fj*llholm bor väl kvar i Kode?
Citera
2020-01-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Fj*llholm bor väl kvar i Kode?

Det är vad ryktet säger. Det har frågats om vart i Kode han bor. Jag bor i Mölndal så det hade inte varit allt för långt att åka om jag bara fick en adress. Hade varit intressant att se hur han ser ut. Jag skulle kunna knacka på och låtsas att jag ska sälja jultidningar eller något.
Citera
2020-01-10, 16:14
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-THN
Det är vad ryktet säger. Det har frågats om vart i Kode han bor. Jag bor i Mölndal så det hade inte varit allt för långt att åka om jag bara fick en adress. Hade varit intressant att se hur han ser ut. Jag skulle kunna knacka på och låtsas att jag ska sälja jultidningar eller något.

Vill du ha en adress?
Citera
2020-01-10, 22:19
Medlem
Citat:
Vill du ha en adress?

Japp. Du får gärna skicka PM om du vet.
Citera
2020-01-11, 00:20
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Japp. Du får gärna skicka PM om du vet.

Kan inte skicka till dig. Någon som minns adressen hans innan han åkte in på kåken och "försvann"?
Citera
2020-01-11, 10:39
Medlem
Citat:
Kan inte skicka till dig. Någon som minns adressen hans innan han åkte in på kåken och "försvann"?

Enligt flera användare på flashback så ska han bo kvar i sitt barndomshem. Finns det verkligen inga flashbackare från Kode/Kungälv som har koll på adressen?
Citera
2020-01-11, 14:26
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Enligt flera användare på flashback så ska han bo kvar i sitt barndomshem. Finns det verkligen inga flashbackare från Kode/Kungälv som har koll på adressen?

Hans barndomshem låg ut med Hedsvägen in på en gata fick jag förklarat för mig senast jag var i krokarna för ett antal år sedan. Då kunde man se hans barndomshem utmed från Hedsvägen.
Senast redigerad av tjenaretjenare 2020-01-11 kl. 14:29.
Citera
2020-01-16, 03:16
Medlem
Citat:
Hans barndomshem låg ut med Hedsvägen in på en gata fick jag förklarat för mig senast jag var i krokarna för ett antal år sedan. Då kunde man se hans barndomshem utmed från Hedsvägen.

Vet du vilken typ av handikapp han har idag?
Citera
2020-01-16, 16:23
Medlem
Adresserna står med i gamla domarna väl.
Citera
2020-01-16, 16:29
Medlem
Citat:

Här är Fjällholms adress som han bodde på vid domen https://minfil.com/ld0dkcN7n6/Screen...116-162637_png

Guntorpsvägen 4,
44260 Kungälv

Märkligt, ratsit eller mrkoll-sök på Guntorpsvägen 4 ger inga resultat?
Nån som vet om han bor där nu men att de är skyddade id?
Senast redigerad av Grumbo 2020-01-16 kl. 16:35.
Citera
2020-01-16, 20:01
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappana
jag hoppas någon tar DHs aska och dumpar den i närmsta skithus, hans familj ska lida lika mycket som johns farsa, helst skulle jag vilja att någon avrättade hans barn medans han levde, sen skjuta skallen av honom och dumpa i närmsta avlopp.

fysatan vilket vidrigt äckel han var, jag skiter blanka fan i om jag sårar hans horungar eller hans äckliga fru. ingen i familjen förtjänar att leva för vad deras råtta till farsa gjorde

jag blev riktigt glad av att veta att han är död, det skulle helst hänt tidigare men jag firar för fullt här
Du är så tuff när du sitter och skriver såna här coola saker på Internet. Sen när man tittar på dina tidigare trådar, så handlar de om hur arbetslös du är, du efterfrågar en hundras som kan skydda dig från överfall och trådar om datorspel.

Man kan bara skratta.
Citera
2020-01-17, 19:56
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Här är Fjällholms adress som han bodde på vid domen https://minfil.com/ld0dkcN7n6/Screen...116-162637_png

Guntorpsvägen 4,
44260 Kungälv

Märkligt, ratsit eller mrkoll-sök på Guntorpsvägen 4 ger inga resultat?
Nån som vet om han bor där nu men att de är skyddade id?
Huset ligger där det skall men ingen information om vem som bor där går att hitta. Vilket gör att man kan antaga att familjen Fjällholm lever med skyddade identiteter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in