2007-05-09, 12:55
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Sitter inte och försvarar mordet.
Och att ja skulle lagt ner mycket med tid på att misstänkliggöra offert är skrattretande.
Tog 5 min att skriva inlägget.
Jag föreslår att du ägnar åtminstonde en minut mer per inlägg genom att köra texten genom ett stavningsprogram. Att skriva "offert" istället för "offret" är så skriande fel att jag börjar misstänka att du är ett troll.

Om du tvivlar på vilken riktning du pekar åt så är det bara att läsa igenom vad du själv har skrivit. Mördarna är det jättesynd om som får sina liv förstörda på detta sättet och Hron var en zigensk djurplågare. Kanske det, men för det förtjänade han ändå inte att mördas.
Citat:
Och osäkerhets faktor räcker för att vi aldrig kommer att sjunka till medeltids tänket när det gäller döds straff.
Skulle du vara lika "soft on crime" om det var en nationell som mördats? Jag tror inte det.
Citera
2007-05-09, 13:06
Bannlyst
Ja än en gång har man lyckats förstöra en tråd genom att blanda in politik.
Bra jobbat!
Citera
2007-05-09, 17:06
Bannlyst
Kanske ett av de vidrigaste morden i Sveriges historia. Jävla fega horungar som utförde det. Hoppas de råkar ut för samma sak.
Citera
2007-05-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av December
Kanske ett av de vidrigaste morden i Sveriges historia. Jävla fega horungar som utförde det. Hoppas de råkar ut för samma sak.

Mycket fegt och avskyvärt tortyrmord på en försvarslös 14-åring, ja. Och att vissa, som svinet Legionvasa, sitter och sympatiserar med nassesvinen och smutskastar John och hans familj är för jävligt.
Död åt nassesvinen.
Citera
2007-05-09, 17:54
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Kan givet vis inte ge dig någon ljud fil eller papper på deras släckt träd, som talar om vilket ursprung de har.
Men känner dock en av mördarna väl.
Efter som skit hålan Kode inte är så stort så vet alla vilka alla är.
Och att familjen Hrons är Zigenare är väl känt.
Och att pappan i familjen är en ur typisk zigenare med allt vad de innebär är heller ingen hemlighet i Kode.
Och att han var djur plågare ( de var allmänt känt) berättade min dåvarande flickvän som är bosatt i Kode.
(hon hade inget med skinnskallarna att göra)
Och pappan har inte lurat mig på någon bil.
Men som sagt de är allmänt känt i Kode att familjen Hrons är ett pack.
Då sitter du alltså här och hittar på massa saker.
I syfte att smutskasta en död liten pojke, som torterades till döds av ett gäng lågpannade typer.
Det är minst sagt jävligt lågt.

Det verkar f ö som om jag har betydligt bättre källor i och mer kontakt med Kode och folket där än vad du redovisar ovan.
Citera
2007-05-09, 18:18
Medlem
Min åsikt: Killarna som gjordes dömdes för det, satt av sina straff och har inte gjort väsen av sig sedan dess.

Varför rota kring dem? Om man gör det i syfte att djävlas med dem så kan man flytta till något arabland eller annat land där de kör öga-för-öga -principen.

Som jag tidigare skrev, hur jävla tragiskt än mordet på john Hron var så var de som hade ihjäl honom ett gäng skitungar som antagligen var för dumma för att fatta vad de höll på med. Om de idag har vuxit upp, mognat, kommit till insikt, så gagnar det ingen att hålla på och älta det.

Sedan är det bara fånigt som LegionVasa gör att tala om Johns eventuella etniska bakgrund, hans föräldrar och påståenden om djurplågeri även om jag kan ha förståelse för att, om det nu är sant, att han vill påtala det - MEN då tycker jag i samma mening att han kan också säga att det inte är skäl nog att ha ihjäl en annan människa. Eftersom han använder begrepp som "horunge" så verkar det mer som smutskastning än som fakta. Vill man belysa eventuella mordoffer och deras vandel så kan man göra det i en egen tråd. Som jag sagt i ett annat inlägg: man blir aldrig så helgonförklarad som när man blir mördad.
Citera
2007-05-09, 18:27
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligaklubben
Min åsikt: Killarna som gjordes dömdes för det, satt av sina straff och har inte gjort väsen av sig sedan dess.

Varför rota kring dem? Om man gör det i syfte att djävlas med dem så kan man flytta till något arabland eller annat land där de kör öga-för-öga -principen.

Som jag tidigare skrev, hur jävla tragiskt än mordet på john Hron var så var de som hade ihjäl honom ett gäng skitungar som antagligen var för dumma för att fatta vad de höll på med. Om de idag har vuxit upp, mognat, kommit till insikt, så gagnar det ingen att hålla på och älta det.

Sedan är det bara fånigt som LegionVasa gör att tala om Johns eventuella etniska bakgrund, hans föräldrar och påståenden om djurplågeri även om jag kan ha förståelse för att, om det nu är sant, att han vill påtala det - MEN då tycker jag i samma mening att han kan också säga att det inte är skäl nog att ha ihjäl en annan människa. Eftersom han använder begrepp som "horunge" så verkar det mer som smutskastning än som fakta. Vill man belysa eventuella mordoffer och deras vandel så kan man göra det i en egen tråd. Som jag sagt i ett annat inlägg: man blir aldrig så helgonförklarad som när man blir mördad.
Håller inte med om att ett mord är nåt man ska "växa ifrån" och kunna lägga bakom sig hur som helst, och dessutom få applåder för att man lyckas vrida sitt liv rätt så småningom. Vissa tycker säkert att det är stort, men jag kommer alltid att se dom där svinen som sketna mördare, även om dom kommer på hur man botar cancer.
Citera
2007-05-09, 20:28
Bannlyst
Inte för att jag tror ett ord på vad idioten i denna tråd påstår, men och om hans farsa var zigenare eller lurade av din mamma hennes trosor? Ska en 14-årig pojke av den anledningen förtjäna att torteras till döds? Han hade förresten bra mycket mer mod i kroppen än vad du och dina nassepolare någonsin kommer att ha.

Det är just vidriga saker som dessa som får folk att verkligen avsky nynazismen mer än möjligt, så på sätt och vis är det bra att ett pucko som dig försöker rättfärdiga det.

Mördaren är förövrigt empatiskadad och det är väl därför han blev nasse. Lite typiskt känns det som, att rekrytera hjärnskadade till högerkanten.

Rest in peace John. Du är en sann hjälte!
Citera
2007-05-09, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Håller inte med om att ett mord är nåt man ska "växa ifrån" och kunna lägga bakom sig hur som helst, och dessutom få applåder för att man lyckas vrida sitt liv rätt så småningom. Vissa tycker säkert att det är stort, men jag kommer alltid att se dom där svinen som sketna mördare, även om dom kommer på hur man botar cancer.

Jag håller fullständigt med. Vad de gjort är så vidrigt att det går aldrig att förlåta. Undrar om de fattar vilken katastrof de ställt till med. Vad de utsatt andra människor för. Undrar om de vill att deras barn skall utsättas för samma sak. Hade det varit mitt barn som råkat ut för detta så svär jag vid Gud att jag hade gjort allt i min makt för att hämnas på dom, en efter en.
Citera
2007-05-09, 20:35
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ja än en gång har man lyckats förstöra en tråd genom att blanda in politik.
Bra jobbat!
Det var du som förstörde den genom att föra in någon slags raspolitik i den ditt skenheliga och mentalt skelögda smurfmupptroll!
John horn var en zigenare unge.
Och de vet ni alla vad de innebär.
Mycket riktigt att han dessutom var djurplågare.
Hans pappa är en tjuv av större mått och givet vis en riktig bilskojare.
Nu till frågan, han bor i Gbg har egen firma, allt gåt toppen för han.
Har fått 2 barn.
Är mycket glad för hans skull.
Ni as som vill se en ung man bli inlåst för gott för en dumhet han gjorde när han var ung kan bara tänka om.
Citera
2007-05-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn

Där går våra meningar i sär. Ingen har för övrigt talat om att killen ska ha några applåder. Och du får se på dem hur som helst, jag tror inte att det påverkar deras liv det minsta.

De har suttit sina straff, straff som utdömts i enlighet med de lagar som vår riksdag har stiftat. Vilka tillsätter regeringen? Jo, alla över 18 (vilket inte torde omfatta alla i denna tråd, därav vissas missnöje antar jag).

Respekterar man inte demokratin så är det bara att flytta till ett land där man har ett annat system. Världen är fullt av dem.

Som jag tidigare påpekat, man får väl hata dem hur mycket man vill, hata det de gjort osv. Men jag anser fortfarande att ingen är betjänt av att de sitter 25 år istället för 8. Livet går vidare, man måste försöka - både som gärningsman och offer.
Citera
2007-05-09, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemligaklubben
Där går våra meningar i sär. Ingen har för övrigt talat om att killen ska ha några applåder. Och du får se på dem hur som helst, jag tror inte att det påverkar deras liv det minsta.

De har suttit sina straff, straff som utdömts i enlighet med de lagar som vår riksdag har stiftat. Vilka tillsätter regeringen? Jo, alla över 18 (vilket inte torde omfatta alla i denna tråd, därav vissas missnöje antar jag).

Respekterar man inte demokratin så är det bara att flytta till ett land där man har ett annan system. Världen är fullt av dem.

Som jag tidigare påpekat, man får väl hata dem hur mycket man vill, hata det de gjort osv. Men jag anser fortfarande att ingen är betjänt av att de sitter 25 år istället för 8. Livet går vidare, man måste försöka - både som gärningsman och offer.

Så jävla naivt så det inte är sant...my God...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in