2008-04-11, 11:32
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallekuling
Alla i johns närhet vet om att han inte var så oskyldig som hans föräldrar försöker få honom att framstå som, men visst, skulle jag varit hitlers eller saddams pappa så klart som fan jag hade sagt att mina barn var små änglar .
MVH
Ett häpnadsväckande inlägg. Ska vi tolka det som om den lilla grabben John Hron i själva verket var jämförbar med Adolf Hitler och Saddam Hussein?
IDIOT
Citera
2008-04-11, 11:47
Medlem
moriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ett häpnadsväckande inlägg. Ska vi tolka det som om den lilla grabben John Hron i själva verket var jämförbar med Adolf Hitler och Saddam Hussein?
IDIOT

Snubben använder drastiska exemplar för att försöka verka förnuftig men det får honom bara att framstå som en större idiot.

Han har uppenbarligen brist på sympati och jag tycker synd om människorna i hans omgivning, om det nu finns några kvar...
Citera
2008-04-11, 12:25
Medlem
DDKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenFantasi123
Inte mycket till skillnad från massivs, och åter massvis av andra dödsfall. Men just det här är så hemskt för det var onda nazzischtzer som dödade honom.

Detta var ett hemskt mord för att en hel flock fulla gorillor gav sig på två mycket yngre och i realiteten hopplöst chanslösa killar och misshandlade livet ur en 14-åring under flera timmar. Fattar du inte det är du bara att beklaga.

För övrigt är det jävligt ointelligent att kalla mördarna "nazister", som om de hade några ideologiska/politiska skäl till att göra vad de gjorde. Det hade de inte. De var bara lågpannade, fulla, testosteronstinna, omdömeslösa idioter till mördare. Att kalla dem nazister förvirrar bara begreppen.

Jag hoppas mördarna aldrig kommer över vad de har gjort. Jag hoppas de får skitliv och dör i förtid så plågsamt som möjligt. Det finns inget försvar för vad de gjorde, inga förmildrande omständigheter, ingen förlåtelse. Händelser som denna får mig att tvivla på om Sverige verkligen är en rättvisestat, när man bara smiskar ett gäng debila mördarapor på fingrarna och säger fy skäms och sen släpper ut dem igen.
Citera
2008-04-11, 12:32
Medlem
master_bs avatar
Jag minns att jag har läst nånstans att John Hron var ett problembarn. Att han typ torterade djur till döds osv, någon som vet mer om det? Inte för att han förtjänade sitt öde, det var riktigt hemskt. Minns att hans föräldrar var på besök i min skola och pratade om det.

Fyfan.
Citera
2008-04-11, 12:33
Medlem
Carl Serungs avatar
Var inte Hron av judisk härkomst?
Citera
2008-04-11, 12:43
Medlem
gisslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master_b
Jag minns att jag har läst nånstans att John Hron var ett problembarn. Att han typ torterade djur till döds osv, någon som vet mer om det? Inte för att han förtjänade sitt öde, det var riktigt hemskt. Minns att hans föräldrar var på besök i min skola och pratade om det.

Fyfan.

Hans föräldrar var i din skola och sa att deras son torterade djur till döds?

Edit: Ah sorry jag misstolkade det du skrev! Dock tycker jag att det är lite typiskt att det alltid ska dras upp grejer om såna här människor. Dom var minsann judar, djurplågare och jättedumma. Då är det lite mer okej att tortera dem till döds?
Citera
2008-04-11, 13:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gisslan
Hans föräldrar var i din skola och sa att deras son torterade djur till döds?

Edit: Ah sorry jag misstolkade det du skrev! Dock tycker jag att det är lite typiskt att det alltid ska dras upp grejer om såna här människor. Dom var minsann judar, djurplågare och jättedumma. Då är det lite mer okej att tortera dem till döds?

Ja, faktiskt nu när du säger det...
Citera
2008-04-11, 13:13
Medlem
gisslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja, faktiskt nu när du säger det...

Haha du (jag) har ju faktiskt en poäng där.
Citera
2008-04-11, 13:15
Medlem
DDKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master_b

Fyfan.

Har inte en aning om ifall John var ett problembarn eller ej och det är rätt ointressant egentligen, förutom för de som behöver försköna eller rättfärdiga mordet - eller göra det mindre hemskt och/eller dämpa ångesten som väcks av att sånt här kan hända.

Om man lägger skulden på offret och menar att han fick vad han förtjänade för att han torterade djur/var stöddig/var jude, neger, invandrare etc/skröt/själv slogs osv så slår man in på en farlig väg. För ingen av oss är perfekt och hur bra man än blir kommer alltid någon att tycka att man är en idiot och vice versa, så ska det då vara legitimt att utrota dem man retar sig på? Ska var och en få avgöra vem som förtjänar att leva eller dö?
Citera
2008-04-11, 13:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
Har inte en aning om ifall John var ett problembarn eller ej och det är rätt ointressant egentligen, förutom för de som behöver försköna eller rättfärdiga mordet - eller göra det mindre hemskt och/eller dämpa ångesten som väcks av att sånt här kan hända.

Om man lägger skulden på offret och menar att han fick vad han förtjänade för att han torterade djur/var stöddig/var jude, neger, invandrare etc/skröt/själv slogs osv så slår man in på en farlig väg. För ingen av oss är perfekt och hur bra man än blir kommer alltid någon att tycka att man är en idiot och vice versa, så ska det då vara legitimt att utrota dem man retar sig på? Ska var och en få avgöra vem som förtjänar att leva eller dö?

Jag refererar då direkt till varför det är så himla kul att skämta om "negerbobby"??! Varför anses det ok (inte enligt mig) att skämta om honom?

Sorr för OT.
Citera
2008-04-11, 13:34
Medlem
ubersantas avatar
Ännu en tråd som bara kommer leda till off topic, allmänt trollande, och grova förolämpningar.

Och 99% av alla som skriver i tråden har noll koll på fakta i fallet och om John Hron.
Citera
2008-04-11, 13:42
Medlem
MataGringoss avatar
Håller med dig ubersanta. Det intressanta vore istället att kartlägga vad som skett med mördarna. Vad gör de idag? Flashbacks medlemmar brukar ju kunna få fram information om det mesta. Ingen som kan bidra med något av värde om dessa individer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in