2008-02-13, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
För själv har du inte tid?

Tid har jag gott om. Men jag är inte kapabel till att mörda någon.
Citera
2008-02-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maradoo
Tid har jag gott om. Men jag är inte kapabel till att mörda någon.

Men att be någon annan göra det/beställa ett mord, det är du kapabel till?
Senast redigerad av Rock N Roll 2008-02-13 kl. 17:05.
Citera
2008-02-13, 17:20
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
såg tråden och postar utan att veta vad ni har tjötat om innan. bor i samma håla som john bodde i innan han blev mördad. en av mördarna vet jag går fri, han brukar promenera med sina två rotweiler hundar. han är rätt tyst om man möter han och säger hej så svarar han oftast inte ...

rätt hemskt att han går fri redan nu ...

Vad heter det svinet?
Citera
2008-02-13, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Men att be någon annan göra det/beställa ett mord, det är du kapabel till?

Ja.
Citera
2008-02-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maradoo
Ja.

Ok.
Citera
2008-02-14, 18:17
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Kan givet vis inte ge dig någon ljud fil eller papper på deras släckt träd, som talar om vilket ursprung de har.
Men känner dock en av mördarna väl.
Efter som skit hålan Kode inte är så stort så vet alla vilka alla är.
Och att familjen Hrons är Zigenare är väl känt.
Och att pappan i familjen är en ur typisk zigenare med allt vad de innebär är heller ingen hemlighet i Kode.
Och att han var djur plågare ( de var allmänt känt) berättade min dåvarande flickvän som är bosatt i Kode.
(hon hade inget med skinnskallarna att göra)
Och pappan har inte lurat mig på någon bil.
Men som sagt de är allmänt känt i Kode att familjen Hrons är ett pack.
John Hron bodde i Kungälv och inte i Kode.
Du verkar inte riktigt hålla koll på allt du babblar om
Citera
2008-02-16, 14:17
Bannlyst
Ja som ni ser moderatorer sa ar de inte jag som startar OT inlaggen.
Men som jag tidiagre sagt sa ar jag ingen nick docka som sitter och tar i mot ofarkant med skit.
Sa ni andra pundskallar far garna PM mig om ni har nagra problem. Sa slipper vi vara OT
Ja inte du da Mardoon, vill ju inte att du ska skita ner dig igen din javla karring.Sa ta nu hall din lilla skitiga fega tonars mun stangd.
Och givet vis ar jag borta till 5 Mars.

Sen kan ni tro vad fan ni vill era javla kottskallar.
Men den edna som verkligen vet nagat i denna fragan som inte har fatt aftonbladet att diktera upp en historia ar JAG.
Kan aven tillagga att jag och min gammla polare Hansson satt ihop i 2 ar pa Tidaholms kaken medans han avtjanade sitt straff.
Citera
2008-02-16, 14:42
Medlem
Kan vi göra en sammanfattning då tråden börjar bli väldigt lång.

Var finns dessa arma stackare idag?

Det talas om en av mördarna som bor i gbg med egen firma, namn på firman?

De övriga, var finns dom, namnbyten, familj etc?
Senast redigerad av HemmaFru 2008-02-16 kl. 15:27.
Citera
2008-02-16, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ja som ni ser moderatorer sa ar de inte jag som startar OT inlaggen.
Men som jag tidiagre sagt sa ar jag ingen nick docka som sitter och tar i mot ofarkant med skit.
Sa ni andra pundskallar far garna PM mig om ni har nagra problem. Sa slipper vi vara OT
Ja inte du da Mardoon, vill ju inte att du ska skita ner dig igen din javla karring.Sa ta nu hall din lilla skitiga fega tonars mun stangd.
Och givet vis ar jag borta till 5 Mars.

Sen kan ni tro vad fan ni vill era javla kottskallar.
Men den edna som verkligen vet nagat i denna fragan som inte har fatt aftonbladet att diktera upp en historia ar JAG.
Kan aven tillagga att jag och min gammla polare Hansson satt ihop i 2 ar pa Tidaholms kaken medans han avtjanade sitt straff.

Legionvasa har sagt att han ska ta reda på vem jag är. Men han VET att jag är en bluff. Frågar ni honom så vet han till och med vart jag satt på låst.
Citera
2008-02-16, 20:56
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Fan denna tråd väcker kännslor ha ha.
Ja jag försvarar de som gjorde det.
Och kommer att fortsätta att göra det.
De har gjort sin tid som vad sammhället krävde av dem.
Altså är det bara att lönska dem lycka till.
Och hoppas att de ej hammnar på samma ställe igen.
Livstid och annat struntprat tycker jag jävla illa om.
Flytta då för fan till Ryssland eller Kina om ni vill leva efter de promisserna.
Alla är värda en andra chans även om de är Nazister.
Har fullförståelse att du känner avsky, det är det många som gör.
Men kände du det även i Zalem mordet!
Och nu vet inte jag var du fått din info ifrån men de var deffenitift inget planerat mord eller något dom gjorde på skoj!

Du svarade inte på

Citat:
Ursprungligen postat av babblan
Tycker du att "priset är betalt" automatiskt för att man suttit av det straff staten bestämt att ge? Som de flesta vet så är ju straffen lite godtyckliga i det här landet. Så om vi säger att din mamma/pappa/syster/bror/ditt barn, blir ihjälslagen och staten utdömer ett straff på 3 års ungdomsvård.
Tycker du då att det är helt ok? Att mördaren betalat sitt pris och då är du nöjd? Då känner du inga hatkänslor eller så, han har ju avtjänat sitt straff och därmed betalat sitt pris, eller?

Så hur är det Legionvasa med saken? Om nu någon mördade tex din morsa på ett sånt fegt och avskyvärt sätt som dina polare gjorde. Skulle du anse att denne betalt sitt straff när han/hon kommer ut efter 8 år på kåken?
Citera
2008-02-17, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Du svarade inte på

Så hur är det Legionvasa med saken? Om nu någon mördade tex din morsa på ett sånt fegt och avskyvärt sätt som dina polare gjorde. Skulle du anse att denne betalt sitt straff när han/hon kommer ut efter 8 år på kåken?

Jag hade givet vis tagit saken i egna hander nar den muckat.
Nagat som inte ens nagan varit i narheten av att gora i hrons fall.

Mardoon.

Sluta spela pajas nu for fan.
Du vet mycket val att jag bad dig sluta slicka mig i roven genom dina ackligit installsamma PM som du sickade till mig.
Och OM du inte sluta upp med detta sa DA skulle jag ta reda pa vem du var.
Nagot som jag med latthet kan gora om du inte hela tiden farit med osanning som du verka att inte ha gjort med din stora radlsa som du visade upp nar jag namde detta din lilla skit.

Ater igen PM mig om ni vill vara OT
Citera
2008-02-17, 12:30
Bannlyst
Citat:
Jag hade givet vis tagit saken i egna hander nar den muckat.
Nagat som inte ens nagan varit i narheten av att gora i hrons fall.

Mardoon.

Sluta spela pajas nu for fan.
Du vet mycket val att jag bad dig sluta slicka mig i roven genom dina ackligit installsamma PM som du sickade till mig.
Och OM du inte sluta upp med detta sa DA skulle jag ta reda pa vem du var.
Nagot som jag med latthet kan gora om du inte hela tiden farit med osanning som du verka att inte ha gjort med din stora radlsa som du visade upp nar jag namde detta din lilla skit.

Ater igen PM mig om ni vill vara OT

Men bara så du vet så satt jag varken på Klarälvsgården eller Hussela. Så jag kan börja igen om du vill. Det var kul att fjäska för dig. För det var ett försök att driva med dig. Fjäska in sig och sen fortsätta driva. Menmen. Du var för smart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in