• 2
  • 3
2008-04-13, 23:11
Bannlyst
Har pizza i ugnen i detta nu, snart klart
Citera
2008-04-16, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Jag har mer eller mindre lyckats avvänja mig från nattmackor. Jag kör numera på en stor tallrik kalaspuffar

Det skulle i och för sig kunna vara ett alternativ till kvällsmackor. Mjölk är ju bra för kroppen, och sen lite flingor eller puffar till det.
Men jag blir vansinnig på dessa sena mackor. Lust att gå till köket nu och bara smacka på med 4-5 stycken men jag ska fan låta bli!

Det är jobbigt...

Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky Luke
Har pizza i ugnen i detta nu, snart klart

That's my boy!
Citera
2009-02-20, 11:04
Medlem
va många experter vi har i landet jämt när det handlar om vikt och hälsa

Eftersom jag varit jojo bantare i 35 år... så har jag fattat ett och annat!!

Det som funkar på en person funkar inte på en annan... viktväktaren gick jag upp i vikt av..dieter blir jag stressad av.. och äter mer..Anna Skippers program få mig inte att tänka om jag går till kiosken och köper chokladbit..

Det enda jag kan gå ner i vikt på är en vecka med Cambridgekuren..för att få bort sötsug och okynnesätande.. andra veckan så har jag minskat ner mina portioner..

Och tagit bort allt ätande efte kl 19 ( om jag inte är bortbjuden) jag tror att min ämnesomsättning går och lägger sig kl 19 sen orkar den inte ta hand om bråten som kommer ner i magen för så fort det blir ett par kvällar med matintag eller smörgåsar går jag upp i vikt..

om jag äter ordentligt mina fem mål mat om dagen så är jag oftast inte hungrig på kvällen...

och jag kan äta allt fast med måtta och utan dåligt samvete..

och det har med hormonomställning att göra.. !!!

Det här passar inte alla men det passar mig och kanske någon mer..

Sen struntar jag i vetenskap och teorier.

Det är min kropp och den känner jag bäst..

Minns inte vem som skrev att andra männsikors sätt att skuldbelägga överviktiga påverkar deras hormon så att de just blir överviktiga...

och kolla hur många överviktiga lever med gott samvete nää oftast är det det dåliga samvete som just är övervikten..

så var lite snällare mot de som mest behöver det..

Både fd tjockis och smalis..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in