Icebud, en annan rökmix. Har en påse exact likadant brunt(i slutet av påsen)smulor. Vilket är det man skall röka, sen får man med en påse meck också. Sägs ha samma effect som spice, något som jag inte vet men ändå. Jag tror att det handlar om något extract.
Sedan the psyche deli, har för mig att det va dom som började/var stora när svamparna kom på 80/90-talet till resten av världen. Alltså har dom vart i lagliga droger businessen länge.
Senast redigerad av Lalaquin 2008-05-15 kl. 15:13.
JWH-018 (1-pentyl-3-(1-naphthoyl)indole) is an analgesic drug from the aminoalkylindole family, which acts as a cannabinoid agonist at both the CB1 and CB2 receptors, with some selectivity for CB2. It produces effects in animals very similar to those of THC itself, but with a longer duration of action, and is currently being researched as a potential analgesic to be administered by transdermal patch.
Sprice innehåller förmodligen de växter som står på innehållsförteckningen, dock så har ingen av de växterna någon speciell verkan, utan get bara smak samt gör det enklare att brinna och "dosera"..
Spice innehåller som du säger JWH-018, men också CP 47,497...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!