2008-04-20, 19:27
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
Suck...

Vi har bevisat 1 000 000 gånger för dig nu att "invandrare" är överrepresenterade inom brott. Ordet "blattar" kanske låter bättre för dig då? Varenda kvinna som har någonting i huvudet borde inse detta, och inte följa med blattar på "efterfest". Och ingen kvinna jag känner tycker om blattar, så även om någon av dessa skulle bli våldtagen av en kulturberikare så kan jag inte säga att de är korkade, eftersom att de inte följde med dem på "efterfest".

Nu drog du nog iväg igen utan fundera över vad jag skrev. Frågan var varför jag skriver "invandrare" inom citationstecken och svaret på den frågan är att när begreppet "invandrare" används här så syftar man inte på "invandrare" egentligen, eftersom man t ex inte räknar finländare som "invandrare". Det har alltså inte att göra med Mona Sahlin alls.
Citera
2008-04-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
http://www.polisman.se/forum/blogg.php?enskilt=9959
Hur fan kan man agera så, det är ju helt oansvarigt. Var det en svarttaxi var det väl bara att stoppa det hela.
Fega poliser.
Citera
2008-04-20, 19:29
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av millamin
Du är en snäll och trevlig person? Ja, jag hoppas att det är så iaf även om det du säger talar för motsatsen.

Men anser du att en tjej som blir våldtagen alltid är svag? Nu menar jag inte fysiskt eftersom det är ganska uppenbart.

Nej, en tjej som blir våldtagen är inte alltid svag, skulle nog säga att det är en minoritet av de tjejer som blir våldtagna som är svaga.

Det är just brudar som denna tråden handlar om som jag anser vara svaga individer, som inte förstår sitt eget bästa.
Citera
2008-04-20, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Nej, en tjej som blir våldtagen är inte alltid svag, skulle nog säga att det är en minoritet av de tjejer som blir våldtagna som är svaga.

Det är just brudar som denna tråden handlar om som jag anser vara svaga individer, som inte förstår sitt eget bästa.

Jo, men i vissa fall handlar det ju om väldigt unga tjejer som inte riktigt har det omdömmet för att de är fulla och ovana med alkohol. Det är fortfarande inte deras fel.
Jag kom ihåg själv att jag vid några tillfällen, när jag var 16-17, tillsammans med en kompis följde med killar hem och det var inte för att vi ville ha sex med dem, kan inte heller minnas att jag såg dem som potentiella våldtäktsmän. Det skulle jag nog gjort idag däremot.
Har inte med svaghet att göra, snarare med naivitet.
Citera
2008-04-20, 19:34
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Jo, men i vissa fall handlar det ju om väldigt unga tjejer som inte riktigt har det omdömmet för att de är fulla och ovana med alkohol. Det är fortfarande inte deras fel.
Jag kom ihåg själv att jag vid några tillfällen, när jag var 16-17, tillsammans med en kompis följde med killar hem och det var inte för att vi ville ha sex med dem, kan inte heller minnas att jag såg dem som potentiella våldtäktsmän. Det skulle jag nog gjort idag däremot.
Har inte med svaghet att göra, snarare med naivitet.

Ja, men då får man helt enkelt informera tjejer i yngre ålder. Eller så får tjejer låta bli att dricka sig apkalas fulla så de tappar omdömet, det är deras eget ansvar att ta hand om sig själv.

Du har ju egentligen samma åsikt som mig, att man som tjej ska vara väldigt försiktig med vilka man går med hem, förstår inte varför vi tjaffsar om detta
Citera
2008-04-20, 19:35
Medlem
Citat:
Ja, men då får man helt enkelt informera tjejer i yngre ålder. Eller så får tjejer låta bli att dricka sig apkalas fulla så de tappar omdömet, det är deras eget ansvar att ta hand om sig själv.

Du har ju egentligen samma åsikt som mig, att man som tjej ska vara väldigt försiktig med vilka man går med hem, förstår inte varför vi tjaffsar om detta
Skillnaden är att du tycker det är deras fel och att de är äckliga
Citera
2008-04-20, 19:37
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Skillnaden är att du tycker det är deras fel och att de är äckliga

Men bara sålänge de själva utsätter sig för det. Så är det för alla människor, inte bara tjejer. Utsätter man sig för fara medveten så får man ta konsekvenserna. Det rättfärdigar dock inte våldtäkt, men sjuka människor gör det ändå.
Citera
2008-04-20, 19:41
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Vidrigt att han inte berättade för dom, äcklig jävla människa. Han hade kunnat stoppa en potentiell våldtäkt där

Visst. Men jag kan tänka mig att många poliser går runt och känner att de inte får göra vad som krävs. Det hade varit olagligt av honom att berätta, eller hur. Dessa lagar är demokratiskt bestämda av våra folkvalda politiker. Läser man denna tråd förstår man vilken människotyp som skriver regelverket. "man ska inte dömma på förhand" "han har sonat sitt brott och ska inte bli utpekad" o.s.v. I all evighet.

Kolla bara på dessa kvinnor som skriver i tråden. Inte en tanke på eget ansvar. Inte en tanke på att man måste skydda sig i dagen samhälle. Att släppa ut vissa här i tråden på gatan, ja det är ju att riskera ytterligare våldtagna kvinnor. Vad i hela fridens namn har de i hjärnan? Visst har man lst om kvinnor med skumma sexuella fantasier om våldtäkt, men att de låg så nära ytan, ja det hade jag ingen aning om. Sätter man sig i en svarttaxi som ensam tjej eller i sällskap, ja då ber man nästan om att bli våldtagen. Jag förstår inte hur man kan resonera så unket som de kvinnor här i tråden gör. Vi får hoppas på att hon inte har en dotter.
Citera
2008-04-20, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Nu drog du nog iväg igen utan fundera över vad jag skrev. Frågan var varför jag skriver "invandrare" inom citationstecken och svaret på den frågan är att när begreppet "invandrare" används här så syftar man inte på "invandrare" egentligen, eftersom man t ex inte räknar finländare som "invandrare". Det har alltså inte att göra med Mona Sahlin alls.

Jag funderade ju visst över vad du skrev. Det var ju därför jag frågade om ordet "blattar" passar dig bättre (dit klassas inte vita invandrare).
Citera
2008-04-20, 20:07
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
Jag funderade ju visst över vad du skrev. Det var ju därför jag frågade om ordet "blattar" passar dig bättre (dit klassas inte vita invandrare).

Och drog iväg en ny harang som inte hade med saken att göra.

Så länge du inte vräker ur dig som du gör här i verkligheten när du sitter med en våldtagen tjej framför mig, så är ju det åtminstone ett framsteg.
Citera
2008-04-20, 21:19
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Och drog iväg en ny harang som inte hade med saken att göra.

Så länge du inte vräker ur dig som du gör här i verkligheten när du sitter med en våldtagen tjej framför mig, så är ju det åtminstone ett framsteg.

Okej, nu förstår jag. Du bor inte kvar i Sverige och har inte någon aning om hur illa ställt det är här.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10894794&postcount=25

I Malmö har vi ganska så många sånna här gruppvåldtäkter. Ett par i veckan är inte ovanligt. Det är uteslutande invandrare som begår dessa övergrepp.

Det vidrigaste hittills var när de var 13 st araber på två värnlösa flickor. Det skedde mitt på dagen. Andra scenarier är när de helt sonika omringade en ensam tjej påväg till skolbussen, drog in henne på en bakgård och våldsförde sig på henne. Sen hade vi fallen som är beskrivna är i tråden. Det var bara några av många många sådanna händelser. Jag förstår att du vill känna dig god och fin, men fakta är fakta och det är viktigt att man tar sig i akt för våra nysvenska vänner. De är inte så fina som media utmålar dem. Socialgrupp Z beter sig illa.
Citera
2008-04-20, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Nej, det fick hon inte. Det där var en missuppfattning som spreds i medierna - tillsammans med bland annat falska uppgifter om en fjärrkontroll. Hennes skador var omfattande, men var för sig inte alls allvarliga. Vidare fanns det tydliga frågetecken kring när många av skadorna faktiskt uppkommit.

Det är inte en falsk uppgift i media. Det är uppgifter som läckt till media från förundersökningen.
http://www.salongk.se/article.aspx?articleID=2083&categID=51

Citat:
Kvinnan i Stureplansmålet var enligt mig så medvållande man kan vara till att drabbas av brott. Hon deltog frivilligt i sex med våldsinslag, var psykiskt instabil och självförvållat narkotikapåverkad. Vilket ju även den rättsliga prövningen visade, där stor möda lades på att argumentera kring ifall de båda männen faktiskt förstått att de begått ett brott överhuvudtaget.

Man kan per definition INTE vara medvållande till våldtäkt. Är man med på att ha sex så är det ingen våldtäkt. Att man gillar hårda tag i sänghalmen betyder inte att man gillar att bli våldtagen!

Den rättsliga prövningen var ett hån där kvinnan förhördes i fyra timmar medan männen förhördes en timme var.

Citat:
Hudfärg har ingenting med saken att göra.

OK!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in