• 1
  • 2
2008-04-07, 14:25
Medlem
Liberty.s avatar
Hur tror du drogerna kommer se ut i framtiden???
Citera
2008-04-07, 14:27
Medlem
En jävla massa nya bra RC's som blir olagliga, tror jag kommer.
Citera
2008-04-07, 15:03
Medlem
Ett Hunds avatar
Förklara gärna lite mer ingående vad du menar. Det gör det lättare att diskutera.
Citera
2008-04-07, 15:30
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag hoppas drogerna i framtiden säljs i butiker och närkiosker så att man skulle kunna köpa jointpaket där det står "Marijuana Lights Menthol 20 Class A Joints"... =P
Citera
2008-04-07, 15:34
Medlem
piratkaptens avatar
Någon sorts serotoninutlösande drog som ej pajar kroppens egna produktion bör väl inte vara helt omöjligt att skapa.

Det vore nog succe.
Citera
2008-04-07, 15:46
Medlem
Mojen13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Någon sorts serotoninutlösande drog som ej pajar kroppens egna produktion bör väl inte vara helt omöjligt att skapa.

Det vore nog succe.

Jo något sånt skulle uppskattas. Nåt MDMA liknande men självklart helt ofarligt, snarare nyttigt.
Citera
2008-04-07, 15:56
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag hoppas drogerna i framtiden säljs i butiker och närkiosker så att man skulle kunna köpa jointpaket där det står "Marijuana Lights Menthol 20 Class A Joints"... =P
Menthol joint? Nämen, de hade ju vart fint att få köpa i affären.
Citera
2008-04-07, 16:23
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
Hoppas det kommer THC i tablettform, Så man slipper förstöra sin lungor.
Citera
2008-04-07, 16:32
Medlem
spetznazs avatar
Hoppas att tjacket i framtiden kommer i nya spännande smaker. Säkert inte bara jag som är trött på smaken av polsk kemikaliefabrik/kärnkraftsolycka
Citera
2008-04-07, 16:36
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeroendeAvAllt

Finns redan, men inte nå vidare roliga har jag för mig.
Citera
2008-04-07, 16:37
Medlem
Qidushs avatar
Utöver några utlovade intressanta släktingar till modafinil, piracetam, och några andra nootroper är jag inte ett dugg intresserad av nya droger.

De syntetiserade släktingarna till d9-THC finns redan, och är tillgängliga för de som känner de som känner någon som känner någon som har labbtillgång.

MDMA är helt ofarligt om det använts ansvarsfullt, vilket många knarkare uppenbart inte fattat. Magin sitter i livet ut, dessutom. Hjärnan kan inte ta längre rus än 4-6 timmar i MDMA-läge, toleransutvecklingen i synapserna hindrar det.

LSD, meskalin, 2C-E, 2C-P, och ett par till dopaminerga psykedelia med serotonerga kvaliteter räcker längre än någon människa kan föreställa sig.

Tryptaminer såsom 4-HO-MET, 4-HO-DMT, 5-MeO-DMT, DMT, och några till, räcker gott, resten av familjen är en oöverskådlig bonus.

På opioidsidan finns en så brokig djungel att det knappast behövs några fler. Tramadol med sina serotonerga sidoeffekter, (diacetyl)morfin, och några av fentanylerna, räcker långt. Lägg till opium och du har ytterligare tre narkomanier att utforska. De senaste tokpotenta opioiderna är rätt meningslösa, folk kan ju uppenbarligen inte dosera fenazepam och desoxypipradrol, så hur fan ska de kunna hantera än mer potenta substanser?

Bland stimulanterna finns mer än en vettig människa hinner med. Desoxypipradrol, (met)amfetamin, metylfenidat, Br-DFLY, DOx, räcker mer än väl för min del.
Citera
2008-04-07, 16:37
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeroendeAvAllt

bara käka hasch?:P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in