• 2
  • 3
2008-04-07, 20:09
Medlem
sisususis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SIMONFTW
Det har jag käkat två ggr på tre dagar, dock med köttbullar.
Hjälper inte det så ser det illa ut för dig.
Citera
2008-04-07, 21:32
Medlem
Nikeniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oregistrerad
Billigare än koltabletter på apoteket + att det fanns hemma gissar jag på.

Citat:
Hm, eldar man upp några stycken och tar av toppen och slänger ner i glaset med vattnet?

Precis, billigt och enkelt. Var så sjuk jag inte orkade ta mig ner till apoteket.

Läste i en överlevnadsbok att om du får magkramp ute i skogen kan du ta en bit kol från elden och tugga på.
Jag bryter bara av en bit bränd tändsticka, lägger den på tungan och sköljer ner med vatten.

Ett varningens ord dock. Jag testade första dagen med att äta 1,5 tändsticka. Mådde lite bättre. Dagen efter hade jag fått i mig ett riktigt mål mat men mådde inte så bra. Så jag åt 5 (!) stycken tändstickor. Mådde fruktansvärt dåligt och magen svullnade upp

Måttlighet är en dygd.
Citera
2008-04-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikenik
Precis, billigt och enkelt. Var så sjuk jag inte orkade ta mig ner till apoteket.

Läste i en överlevnadsbok att om du får magkramp ute i skogen kan du ta en bit kol från elden och tugga på.
Jag bryter bara av en bit bränd tändsticka, lägger den på tungan och sköljer ner med vatten.

Ett varningens ord dock. Jag testade första dagen med att äta 1,5 tändsticka. Mådde lite bättre. Dagen efter hade jag fått i mig ett riktigt mål mat men mådde inte så bra. Så jag åt 5 (!) stycken tändstickor. Mådde fruktansvärt dåligt och magen svullnade upp

Måttlighet är en dygd.
Ah, låter bra.

Haha, så max två tändstickor dagligen eller?
Citera
2008-04-07, 23:55
Medlem
Nikeniks avatar
Citat:
Ah, låter bra.

Haha, så max två tändstickor dagligen eller?

Haha, misstänker jag åt lite för mycket mat för snabbt. Men fler än 2 tändstickor per dag är inte mer än vad Dr Nikenik rekomenderar.

Förresten, är det någon som har nummret till Dr Kevorikan?
Citera
2008-04-07, 23:59
Medlem
This_is_me_s avatar
Drick dig full på starksprit
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto