2008-04-06, 13:15
Medlem
yeah´ss avatar
Hej.

Språket på min myspaceprofil har somsagt fjärmat sig från mitt och blivit franskt!

Innan detta kom det alltid upp en ruta som frågade om myspace skulle omdirigeras till myspace.fr och jag klickade alltid NEJ NEJ NEJ, men så en dag markerade jag även rutan "fråga inte igen" och klickade åter NEJ!
Och nu är all text fransk och dessutom delvis felplacerad i gränssnittet.
(och jag är asförbannad!)

Hur och var ändrar jag språkinställingarna? Myspace ska ju tracka landet själv!! Jag har raderat alla cookies osv men skiten kvarstår.

help me god!

mvh
/ X
Citera
2008-04-06, 13:32
Bannlyst
Längst ner på sidan väljer man språk .
Citera
2008-04-06, 13:47
Medlem
yeah´ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziwinth
Längst ner på sidan väljer man språk .

Hade tänkt mig att det skulle va nått sånt lätt, men har letat förgäves känns det som. Gör ytterliggare ett försök nu..

men hittade inget. Min franska är knagglig så det kan vara det också..vart längst ner? Står det "language" (på den engelska då) eller står det ngt annat? måste kunna översätta för att orientera mig i franskträsket.

peace / x
Citera
2008-04-06, 19:51
Bannlyst
Ovanför ©2003-2008 MySpace.com. Med ensamrätt.

Sen letar du efter suéde.
Citera
2008-04-07, 16:49
Medlem
yeah´ss avatar
Ah oui! je trouver! Merci!
Citera
2008-04-07, 16:53
Bannlyst
Je vous en prie.
Citera
2008-04-07, 16:54
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeah´s
Hej.

Språket på min myspaceprofil har somsagt fjärmat sig från mitt och blivit franskt!

Innan detta kom det alltid upp en ruta som frågade om myspace skulle omdirigeras till myspace.fr och jag klickade alltid NEJ NEJ NEJ, men så en dag markerade jag även rutan "fråga inte igen" och klickade åter NEJ!
Och nu är all text fransk och dessutom delvis felplacerad i gränssnittet.
(och jag är asförbannad!)

Hur och var ändrar jag språkinställingarna? Myspace ska ju tracka landet själv!! Jag har raderat alla cookies osv men skiten kvarstår.

help me god!

mvh
/ X

quelle dommage!
Citera
2008-04-07, 16:54
Medlem
Ring till deras support och skrik "Sacre bleu!!!!" tills dess att de fixar problemen.
Citera
2008-04-08, 16:26
Medlem
yeah´ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Ring till deras support och skrik "Sacre bleu!!!!" tills dess att de fixar problemen.

Haha!

Det kunde varit något slags straff för jag slänger mig med "vive la france" i folks gästböcker hela tiden!

Så myspace typ våldsmatar mig med franskan skriker "vem fan är vivelafrance nu då vem fan är vivelafrance nudå?!!!"
Citera
2008-04-08, 16:35
Medlem
yeah´ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
quelle dommage!

Ce n`est plus un probleme, belle.
Senast redigerad av yeah´s 2008-04-08 kl. 16:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in