Det finns lite olika, superenkla program som fixar det där åt en. Man ställer själv in vissa parametrar bara. Sök på "photo-mosaic" eller något liknande så hittar du nog rätt till slut.
Jag trixade lite med det där för några år sedan och hittade ett par olika program med crack/serial, men jag minns inte vad de hette.
Det finns lite olika, superenkla program som fixar det där åt en. Man ställer själv in vissa parametrar bara. Sök på "photo-mosaic" eller något liknande så hittar du nog rätt till slut.
Jag trixade lite med det där för några år sedan och hittade ett par olika program med crack/serial, men jag minns inte vad de hette.
Mycket nöje. Ett tips är att se till att ha ordentligt med bilder i banken som programmet använder för mosaiken. Ju färre bilder man har desto större risk för upprepningar av samma bild, och det kan ju se lite trist ut.
Tack! Det var nyckelorden jag saknade. Har faktiskt googlat tidigare, dock utan resultat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!