2009-03-03, 20:07
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanswolf
Jag har läst två inlägg av dig här på flashback. Sen har jag ingen aning om det motsvarar 10, 20, 50 eller 100% av vad du skrivit.

Postcount kan du läsa i spalten till vänster. 2 inlägg av sammanlagt över 2000 inlägg är inte mycket att basera en åsikt på. Antagligen reagerade du på den sista kommentaren innan din första post, där jag var lite spydig mot "Verusamica". Hade du vetat att jag skrev som jag skrev på grund av att vi kivats om den här tråden på andra ställen utanför det här forumet så hade du förstått bättre. Men det är ju alltid roligare att säga förhastade och korkade saker istället.

Citat:
Däremot så anser jag mig ha rätt att tycka att du är dum i huvudet. Baserat på vad jag läst så stämmer det ganska bra.

Hoppsan! Där kom det igen! Det skulle dock underlätta om du skrev dina kärleksförklaringar till mig via PM istället, i den här tråden är det off-topic och kommer förhoppningsvis att raderas. Även för ditt eget bästa, för det ser inte särskilt bra ut.
Citera
2009-03-03, 20:12
Medlem
hanswolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Postcount kan du läsa i spalten till vänster. 2 inlägg av sammanlagt över 2000 inlägg är inte mycket att basera en åsikt på. Antagligen reagerade du på den sista kommentaren innan din första post, där jag var lite spydig mot "Verusamica". Hade du vetat att jag skrev som jag skrev på grund av att vi kivats om den här tråden på andra ställen utanför det här forumet så hade du förstått bättre. Men det är ju alltid roligare att säga förhastade och korkade saker istället.

Hoppsan! Där kom det igen! Det skulle dock underlätta om du skrev dina kärleksförklaringar till mig via PM istället, i den här tråden är det off-topic och kommer förhoppningsvis att raderas. Även för ditt eget bästa, för det ser inte särskilt bra ut.

Jag vet att postantalet står till vänster men som jag tidigare sa så är jag faktiskt hemskt onyfiken på dig. Du är säkert jätte snäll men antal inlägg på ett forum får mig inte direkt att trilla av stolen av beundran. Jag tycker att är man spydig mot andra så får man allt tåla lite själv och inte börja pms:a för det.

Jag tar tillbaks allt jag sagt, du är jätte begågav med massor av smarta inlägg på forumet, säkert tusentals.
Citera
2009-03-03, 20:36
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Jag tycker att är man spydig mot andra så får man allt tåla lite själv och inte börja pms:a för det.

Absolut. Därför får du tåla att jag pms:ar på dig.

Citat:
Jag tar tillbaks allt jag sagt, du är jätte begågav med massor av smarta inlägg på forumet, säkert tusentals.

Bra. Skriv in det där i din signatur nu.
Citera
2009-03-03, 20:40
Medlem
hanswolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Absolut. Därför får du tåla att jag pms:ar på dig.

Bra. Skriv in det där i din signatur nu.

1. Absolut
2. redan fixat
Citera
2009-03-03, 20:48
Medlem
Khapis avatar
Citat:
1. Absolut
2. redan fixat

Citera
2009-03-03, 21:28
Medlem
Hyr ett rum ni två och sluta hijacka min tråd!
Citera
2009-03-03, 21:42
Medlem
hanswolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albaniensson

Jag förstår att du värnar om din kära tråd då vi båda är införstådda i att tråden kommer vara det enda du lämnar efter dig av litterärt värde. Därutav ska jag inte våldföra mig på din ögonsten. Jag hoppas att du inom en skyndsam framtid postar ett bitande uttalande i sann Albaniensson anda.
Citera
2009-03-03, 22:15
Medlem
Snorlyktans avatar
Citat:
Jag hoppas att du inom en skyndsam framtid postar ett bitande uttalande i sann Albaniensson anda.

Något i stil med: "Ni hånar en eminent författare, för bövelen!"?
Citera
2009-03-03, 23:11
Medlem
Khapis avatar
Citat:

Förlåt Herr Nationalskald.
Citera
2009-03-03, 23:50
Medlem
Divergences avatar
Citat:

Hyr ett liv som du kan skriva i...
Citera
2009-03-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divergence
Hyr ett liv som du kan skriva i...
Visa respekt! Jag ska bli eminent! Eminent!!!
Citera
2009-03-04, 00:19
Medlem
Divergences avatar
Citat:
Visa respekt! Jag ska bli eminent! Eminent!!!

Visa självrespekt, sluta skämma ut dig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in