2008-04-09, 14:37
Medlem
hårigbaks avatar
En liten fråga bara.
Dom har haft han misstänkt några dagar.
Men letar dom fortfarande efter flickan? Verkar som om dom focuserar på honom just nu =/

Kanske någon har en länk till AB där det står att dom letar efter henne fortfarande? Vore lite illa ifall dom väntar tills han erkänner vart hon är.
Jag menar, Någon tanke om vart hon är måste dom väl ändå ha?
Och har dom kollat det där stället som mediumet pekade ut?
Citera
2008-04-09, 14:38
Medlem
Det jag tycker är läskigt är ju om hon lever och är instängd (kanske svårt skadad) så hjälper det ju inte med att dom väntar med några förhör. Pressa honom tills dom vet helt säkra på att det inte är han eller att det är han och då kan dom kanske få reda på vart hon finns.
Citera
2008-04-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tycker du borde tipsa dom om detta.
Dom är redan tipsade om detta!!
Citera
2008-04-09, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undran
Det jag tycker är läskigt är ju om hon lever och är instängd (kanske svårt skadad) så hjälper det ju inte med att dom väntar med några förhör. Pressa honom tills dom vet helt säkra på att det inte är han eller att det är han och då kan dom kanske få reda på vart hon finns.

Saken är att dom inte förhöra honom.

Han har begärt att en advokat ska vara med vid förhöret, då kan dom i princip inte fråga honom ngt om händelsen..

Visst Vill dom, och det måste kännas oerhört frustrerande för dom.
Citera
2008-04-09, 14:41
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaM
Jag har pratat med min mamma. De har diskuterat Fantombilden som gjordes i samband med mordet på Pernilla i Falun. Enligt hennes jobbarkompisar som känner AE väl kan det mycket väl vara han som är på fantombilden. Jag har som sagt inte sett människan på många år.

Vilka idioter isåfall som inte tipsat polisen under alla de år som gått. Denne man har aldrig figurerat i Pernilla-ytredningen, läste jag bl a i norsk media.
Citera
2008-04-09, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hårigbak
En liten fråga bara.
Dom har haft han misstänkt några dagar.
Men letar dom fortfarande efter flickan? Verkar som om dom focuserar på honom just nu =/

Kanske någon har en länk till AB där det står att dom letar efter henne fortfarande? Vore lite illa ifall dom väntar tills han erkänner vart hon är.
Jag menar, Någon tanke om vart hon är måste dom väl ändå ha?
Och har dom kollat det där stället som mediumet pekade ut?

Självklart letar dom fortfarande! Både polis,anhöriga,vänner, okända m.m m.m. Det är ett hundratal ute och letar.
Citera
2008-04-09, 14:42
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undran

Allvarligt talat, hur stor tror du sannolikheten är att hon lever?
Citera
2008-04-09, 14:42
Medlem
AnnaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Vilka idioter isåfall som inte tipsat polisen under alla de år som gått. Denne man har aldrig figurerat i Pernilla-ytredningen, läste jag bl a i norsk media.
De har nog inte tänkt så långt som att det kan vara han förrän nu.
Citera
2008-04-09, 14:43
Medlem
hårigbaks avatar
Dessutom så kan det faktiskt stämma det där som mediumet sa.
Om det är någon som har sett tv programmet Förnimmelse av Mord?
Iallfall, Görgen Gustavsson var på ett liknande program i Japan, tror det var 2 år sedan.
Där han då skulle hjälpa polisen hitta en flicka. Han visade dom till ett industri område eller liknande och sa att hon är här i närheten, (Han pekade även på en stig in mot skogen och sa att han känner sig dragen in dit, Men ville fortsätta dit han först var påväg.)

Dom kollade det området han hade gått till utan att hitta flickan. Sedan kollade dom även upp den där stigen och där fann dom flickan, Död såklart.

Det jag menar är att om dom inte har kollat runtom stället där det där mediumet sa att flickan skulle finnas så borde dom göra det.
Minsta lilla vrå i närheten dvs.
Citera
Medlem
Sal Giulianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday

Jag läste att han har varit misstänkt i Pernillautredningen men inte tillräckligt mycket för att få ett dna-prov från honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimsonite
Saken är att dom inte förhöra honom.

Han har begärt att en advokat ska vara med vid förhöret, då kan dom i princip inte fråga honom ngt om händelsen..

Visst Vill dom, och det måste kännas oerhört frustrerande för dom.

Då borde advokaten se till att lyfta på arslet och åka dit. Och tiden för annhållan borde inte upphöra att gälla föränn ett riktigt förhör har hållts. Kan inte lagar och regler. Kanske dom inte behöver släppa honom föränn förhör har hållts. Ursäkta, men jag är usel på sånt.
Citera
2008-04-09, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Allvarligt talat, hur stor tror du sannolikheten är att hon lever?
Sannorlikheten är liten... men det sista som försvinner är hoppet!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in